گوناگون 17:33 - 07 اردیبهشت 1396
عضو هیات‌مدیره تشریح کرد: 
عضو هیات‌مدیره بیمه دانا نظارت بر هزینه‌ها، پیگیری وصول مطالبات و اصلاح ترکیب پرتفوی را از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال جدید عنوان کرد.

مهم‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های بیمه دانا در سال 96 

به گزارش سرویس بازار ایسنا، اسماعیل مهدوی‌نیا عضو هیات‌مدیره بیمه دانا طی سخنانی در همایش مدیران ستادی و اجرایی این شرکت در تبریز اظهار داشت: در سال گذشته در حوزه اداری و مالی موفقیت‌های زیادی بدست آوردیم و توانستیم به موقع نسبت به تسویه بدهی‌های قانونی خود به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیروی انتظامی و بیمه مرکزی اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت در سال 95 تکالیف مجمع، رسیدگی به وضعیت مالیات و تعیین تکلیف مطالبات معوق بود، افزود: سال گذشته همچنین موفق شدیم بدهی‌های مالیاتی خود را به طور کامل پرداخت کنیم.

عضو هیات‌مدیره بیمه دانا همچنین از تنظیم آیین‌نامه وصول مطالبات با رویکرد تسریع و تسهیل مطالبات معوق، وصول به موقع مطالبات جاری و جلوگیری از معوق شدن مطالبات  در مدیریت  طرح و توسعه خبر داد و افزود: این آیین‌نامه بزودی در دستور کار قرار می‌گیرد که با اجرایی شدن آن تحولی در شرکت می‌دهد.

مهدوی‌نیا گفت: یکی از رویدادهای مهمی که امسال با آن مواجه می‌شویم ضرورت استفاده و بکارگیری از مدل استاندارد جهانی گزارشگری مالی بین‌المللی(IFRS) است که انجام آن لازم‌الاجرا است.

به گفته وی، مبحث استقرار نظام حاکمیت شرکتی به عنوان یک اصل بنیادی که بتواند زمینه را برای شفافیت و پاسخگویی در مدیریت زمان تقویت کند، ضروری است.

انتهای پیام


9047159
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است