فرهنگی‌هنری 15:07 - 04 آذر 1394
برگزارکنندگان جوایز فیلم مستقل اسپریت اسامی برندگان این دوره از رقابت‌ها را اعلام کردند.

فهرست اسامی نامزدهای جوایز فیلم مستقل اسپریت اعلام شد

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، اسامی نامزدهای جوایز فیلم مستقل اسپریت در حالی اعلام شده است که فیلم «کارول» به کارگردانی «تاد هاینس» بیشترین نامزدی را در این میان به دست آورده است.

فهرست کامل نامزدهای این دوره از جوایز به شرح زیر است:

_در بخش بهترین فیلم بلند سینمایی:

«کارول» به کارگردانی «تاد هاینس»، «اسپاتلایت» به کارگردانی «تام مک‌کارتی»، «جانوران بی‌سرزمین» به کارگردانی «کری جوجی فوکاناگا»، «نارنگی‌ها» به کارگردانی «شین بیکو» و انیمیشن «آنومالیشا» ساخته مشترک «دوک جانسون» و «چارلی کافمن»

_در بخش بهترین کارگردانی:

«شین بیکر» برای «نارنگی‌ها»،«کری جوجی فوکاناگا» برای «جانوران بی‌سرزمین»، «دوک جانسون و و چارلی کافمن» برای «آنومالیشا»، «تام مک‌کارتی» برای «اسپاتلایت» و «دیوید رابرت میشل» برای (It Follows)

_در بخش بهترین فیلم خارجی (غیرانگلیسی):

«آغوش مار» به کارگردانی «کاریو گوئرا» (کلمبیا)، «دخترانگی» به کارگردانی «سلین شیاما» (فرانسه)، «موستانگ» به کارگردانی «دنیز گومز ارگوون» (فرانسه- ترکیه)، «پرنده‌ای که برای تأمل در باب هستی روی شاخه نشست» ساخته «روی اندرسون» (سوئد) و «پسر شائول» به کارگردانی «لاسلو نمس» (مجارستان)

_در بخش بهترین تجربه اول کارگردانی:

«دست‌های آلوده» ساخته (جوزف کوبوتا ولایکا)، «مدیترانه» ساخته (جوناس کارپینانو)، «آوازهایی که بردارم به من آموخت» ساخته (کلوئی ژائو)

_در بخش بهترین فیلمنامه:

 (چارلی کافمن) برای «آنومالیشا»، (دونالد مارگولی) برای «نتهای تور»، (تام مک‌کارتی و جاش سینگر) برای «اسپاتلایت»،(فیلیس ناگی) برای «کارول» و «سی کریگ زاکر» برای (استخوان تاماهاوک)

_در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن:

«کیت بلانشت» برای  (کارول)،«بری لارسون» برای (اتاق)،«رونی مارا» برای (کارول)، «بل پاولی» برای (خاطرات یک دختر نوجوان)، «کیتانا کیکی رودریگوئز» برای (نارنگی‌ها)

_در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد:

«کریستوف آبوت» برای (جیمز وایت)، «آبراهام آتا» برای  (جانوران بی‌سرزمین)، «بن مندلسون» برای (آسیاب میسیسیپی)،«جیسون سیگال» برای (انتهای تور) و «کودوس سیحون» برای (مدیترانه)

_در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن:

«رابین برتلت» برای (اچ)، «مارین ایرلند» برای (چانه شیشه ای)، «جنیفر جیسون لی» برای (آنومالیشا)، «سینتیا نیکسون» برای (جیمز وایت) و «مایا تیلور» برای (نارنگی‌ها)

_در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد:

«کوین کوریگان» برای (نتایج)، «پاول دانو» برای (عشق و ومهربانی)، «ادریس آلبا» برای (جانوارن بی سرزمین)، «ریچارد جنکینس» برای (استخوان تاماهاوک) و «مایکل شنون» برای (99 خانه)

_در بخش بهترین فیلم مستند:

«ترور» ساخته «لیریک آر. کاربرال و دیوید ملیکس ساتکلیف)، «بهترین دشمنان» ساخته (رابرت گوردن و مورگان یونل)، «قلب یک سگ» ساخته (لاودی اندرسون)،«نگاه سکوت» ساخته (جاشوا اوپنهیمر)، «مرو» ساخته (جیمی چین) و «دارکوب روسی» ساخته (چاد گارسیا)

بنا بر این گزارش، مراسم اعطای جوایز فیلم مستقل «اسپریت» 27 فوریه برگزار خواهد شد.

http://fna.ir/D73R5X

7428295
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» گروه سینمایی هنر و تجربه از آغاز زمستان ۱۴۰۲ تاکنون ۱۳ فیلم را روی پرده سینما برد که «ایساتیس» پرفروش‌ترین و «انتخاب» کم‌فروش‌ترین آثار بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد از امروز اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» با حضور وزیر فرهنگ و جمعی از پیشکسوتان هنر خوشنویسی در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت اول اردیبهشت همزمان با روز سعدی، پیامی تصویری منتشر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» محمد دلاوری، مجری تلویزیون و روزنامه‌نگار در برنامه «بی‌واسطه» شبکه یک سیما از ضعف ساختاری شرکت‌های خودروسازی پرسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کیانو ریوز بازیگر شناخته شده سینما در حال گفتگو برای بازی در فیلمی دلهره آور با نام «سیستم سرگرمی خراب است» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» صرافان گفت: من برای اولین‌بار در کودکستان عشق را تجربه کردم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امامی گفت: دو موضوع در زندگی فرهنگی و اجتماعی ما مهم هستند. یکی، مکان رویداد‌ها و دیگری، زمان رویدادهاست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بازیگر کشورمان گفت: بنا دارم برای سال پیش‌رو دو اثر با محوریت جبهه مقاومت اسلامی و نوشته‌ای از ویلیام شکسپیر را روی صحنه نمایش ببرم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته پایانی فروردین ماه با حضور ۵۸۹ مخاطب توانست بیش از ۱۳ میلیارد بفروشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است