ورزشی 18:10 - 03 اردیبهشت 1393
گودرزی مطرح کرد:
از دست رفتن کرسی‌های بین‌المللی به خاطر تغییرات مدیریتی، امیدواری به تداوم مسیر شفاف‌سازی قرارداد بازیکنان، امیدواری به گرم شدن دوباره فضای استادیوم‌ها، برداشت شخصی از صحبت‌های مطرح شده که گفته می‌شود خطاب به کفاشیان بود، لزوم شفاف‌سازی قراردادها توسط مدیران صنعتی و ملاک قرار دادن برنامه فدراسیون‌ها برای ارائه بودجه از مواردی بود که وزیر ورزش و جوانان به آنها اشاره کرد.

مدیران صنعتی هم باید شفاف‌سازی کنند/ ورزش باید به سمت پاکی حرکت کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی در پایان نشست مشترک با نمایندگان ایران در مجامع بین‌المللی اظهار داشت: طی این مدت به خاطر تغییرات مدیریتی وضعیت ایران در کرسی‌های بین المللی نیز تغییر کرده و کرسی‌های زیادی از دست رفته است، این شرایط مناسب نیست و باید کرسی های بین المللی ورزش ایران را تقویت کرده و با اعمال برخی تغییرات شاهد کرسی های بزرگی شویم.

وی با اشاره به راهکارهای ارائه شده در این زمینه تاکید کرد که باید از دیپلماسی عمومی برای فعال کردن دیپلماسی ورزش استفاده کرده و به جایگاه برتر دست یافت.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با شفاف‌سازی های انجام شده در قراردادهای بازیکنان فوتبال خاطر نشان کرد: شنیدم امروز 153 نماینده مجلس از این اقدام وزارت ورزش و جوانان و من تشکر کرده و اعلام حمایت در این زمینه کرده اند. من از این بابت از آنها سپاسگزارم و امیدوارم که این مسیر تداوم داشته باشد.

گودرزی با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی و فرهنگی ورزش نباید مبهم باشد، تاکید کرد: امیدوارم به این واسطه اعتماد جامعه جلب شده و دوباره شاهد گرم شدن استادیوم ها باشیم. البته این به معنای حضور صرف تماشاگران در ورزشگاه ها برای تشویق کردن نیست، بلکه باید شرایط به گونه ای شود که آحاد جامعه به سمت ورزش بیایند ضمن اینکه ورزش باید به سمت پاکی حرکت کند.

وی در رابطه با صحبت هایی که روز گذشته در نشست با روسای فدراسیون ها و در کنایه به علی کفاشیان مطرح کرده بود، گفت: من دیروز صحبت هایی مطرح کردم که کاملا واضح بود. حالا برداشت از این صحبت ها بر عهده خودتان باشد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا شفاف‌سازی قراردادها به تیم های صنعتی نیز کشیده خواهد شد؟، خاطر نشان کرد: من از مدیران تیم های صنعتی خواسته ام که در راستای سیاست‌های دولت گام بردارند و کمک کنند تا بتوانیم قیمت بازیکنان را کنترل کنیم و اجازه ندهیم رقم های میلیاردی در فوتبال جا به جا شود؛ چراکه اگر توان پرداخت نداشته باشیم، ورزش ضربه خواهد خورد. در کل اینکه مدیران صنعتی هم باید در رابطه با قرارداد بازیکنان شفاف عمل کرده و طبق ضوابط وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها پیش بروند.

گودرزی تصریح کرد: در رابطه با بودجه سال 93 باید بگویم هر یک از فدراسیون ها بر اساس برنامه ای که می‌دهند، بودجه می گیرند، ضمن اینکه فدراسیون‌هایی که اسپانسر مالی جذب کنند، تشویق خواهند شد.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با نامه جمعی از هندبالیست‌ها به این وزارتخانه گفت: هر کس باید در جایگاه خودش عمل کند. این اقدامات شایسته نیست، ضمن اینکه با انجام اینگونه اقدامات و برای عزل و نصب کسی تحت فشار قرار نمی گیرم. در مقابل تمام اینگونه اقدامات مقاومت خواهیم کرد و بر اساس قانون عمل می‌کنیم.


3560968
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است