استانی 14:18 - 21 مرداد 1399
ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: در قالب ماده ۲۷ دو پروژه دولتی ورزش به بخش خصوص در کردستان واگذار شد.

واگذاری دو پروژه ورزشی به بخش خصوصی در کردستان

 بهمن مرادنیا امروز(21مرداد) در جلسه واگذاری پروژه های دولتی به بخش خصوصی، اظهار کرد: باید با واگذاری پروژه های دولتی در قالب ماده ۲۷ ذهنیت ها را برای اینکار آماده کنیم.

وی با بیان اینکه باید سرمایه گذاران بیشتری برای استان جذب کنیم، عنوان کرد: زمانی استان مسیر توسعه را در بر می گیرد که سرمایه گذاری در آن رشد کند و بر همین اساس باید راه ها را برای آنها تسهیل کنیم.

مرادنیا در ادامه بیان کرد: بخش خصوص می تواند پروژه ها را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار دهد که این مهم جای تشکر دارد.

در ادامه این نشست بهرام نصرالهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،گفت: زمانی می توانیم شاهد توسعه در استان باشیم که حمایت از سرمایه گذاران مورد توجه قرار بدهیم.

وی ضمن اشاره به اینکه از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می کنیم، افزود:دولت شرایط واگذاری پروژه های دولتی به بخش خصوصی را تسهیل کرده است و ما نیز بر همین اساس با تمام توان سرمایه گذاران بخش خصوصی  را حمایت می کنیم.

نصرالهی زاده اظهار کرد: در اجرای ماده ۲۷  واگذاری پروژه های دولتی به بخش خصوصی ورزش و جوانان موفق ترین ارگان در استان کردستان است که این مهم جای تشکر دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه ۳۰ پروژه آماده واگذاری به بخش خصوصی است، گفت: امروز دو پروژه ورزشی پیست اسکی بیجار با سرمایه گذاری ۹ میلیارد تومان و چمن مصنوعی مجموعه استقلال شهرستان سنندج با سرمایه گذاری دو میلیارد تومان انجام می گیرد.

وی عنوان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پروژه های دولتی را با شرایط مطلوب در اختیار بخش خصوصی قرار داده و در این راستا حمایت های ویژه ای نیز از سرمایه گذاران انجام خواهد داد.

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست ضمن تشکر از سرمایه گذاران پروژه های ورزشی، خاطرنشان کرد: فضاهای ورزشی استان کردستان در قالب این ماده به بخش خصوصی واگذار می شود و امیدواریم با این کار بتوانیم شاهد رونق فضاهای ورزشی در استان باشیم.

وی گفت: امروز این دو پروژه ورزشی که جز اولویت های استان است در شهرستان بیجار و سنندج واگذار شده است که با توافق هایی که انجام شده در کمترین زمان در اختیار مردم قرار می گیرد.

انتهای پیام


10662347
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است