استانی 23:31 - 06 فروردین 1394
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان خبر داد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: حفظ کرامت و حقوق گردشگران خط قرمز ستاد خدمات سفر است.

حفظ کرامت و حقوق گردشگران خط قرمز ستاد خدمات سفر است/ تشدید نظارت بر اصناف در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یحیی رحمتی امشب در دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان زنجان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد خدمات سفر استان زنجان اظهار کرد: این ستاد به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی اقدام به نظارت بر مراکز اقامتی و مراکز پذیرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز سفرهای نوروزی تا کنون 167 مورد بازدید از مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی به عمل آمده است، تصریح کرد: این بازدیدها با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های عضو در کمیته نظارت به عمل آمده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای نظارت به اماکن اعلام شده 21 تذکر به صورت شفاهی و شش تذکر نیز به صورت کتبی داده شده است، اضافه کرد: حفظ کرامت و حقوق گردشگران خط قرمز ستاد خدمات سفر است.

وی با اشاره به رسیدگی فوری به شکایات مردمی در ستاد خدمات سفر استان افزود: خوشبختانه دستگاه‌های عضو نیز همکاری مطلوبی با میراث فرهنگی استان در زمینه نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی دارند.

رحمتی در ادامه گزارشی از میزان بازدیدهای انجام شده از مراکز گردشگری و تاریخی استان ارائه کرد و گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا کنون 23 هزار و 800 نفر از اماکن تاریخی و گردشگری استان زنجان بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز سفرهای نوروزی تا کنون نیز قریب به 18 هزار نفر در اماکن اقامتی استان اسکان یافته‌اند، تصریح کرد: این مسافران در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، چادرهای مسافری، مسافرخانه‌ها و ... اسکان یافته‌اند.

در ادامه این جلسه قاضی کشیک تعزیرات حکومتی استان زنجان گزارشی از عملکرد تعزیرات استان ارائه کرد و گفت: اجرای طرح ویژه نوروزی تعزیرات حکومتی استان زنجان از 15 اسفند ماه سال قبل آغاز شده است.

رضا هادی طلب با اعلام اینکه از مدت زمان اعلام شده تا کنون در قالب‌های مختلف بر فعالیت اصناف نظارت و  از وقوع هرگونه تخلف جلوگیری شده است، تصریح کرد: همچنین در این ایام نسبت به انجام گشت‌های سیار نیز اقدام شده است.

وی با اشاره به تشدید برخورد با متخلفان اضافه کرد: اجرای این طرح نوروزی تا 15 فروردین ماه ادامه دارد و در راستای اجرای آن پرونده‌های تخلفاتی در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی‌ می‌شود.

به گزارش فارس، در دومین جلسه ستاد تسهیلات سفر استان زنجان مسئول کمیته نظارت ستاد، قاضی کشیک تعزیرات حکومتی استان زنجان، رئیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، نماینده دانشگاه علوم پزشکی، نماینده بازرسی استانداری، رئیس جامعه ی هتل‌داران،  مسئول کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، مسئول روابط عمومی ستاد و .... حضور داشتند.

همچنین در این جلسه به سه پرونده تخلف شامل: یک مورد هتل، یک مورد مهمانپذیر و  یک غذاخوری بین راهی رسیدگی شد.


6100718
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است