استانی 10:10 - 07 بهمن 1398

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری اردبیل در نمایشگاه بین المللی گردشگری

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از فرمانداری اردبیل، مسعود امامی یگانه عنوان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری اردبیل در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران معرفی می‌شود و در این زمینه اهمیت به داشته‌های غنی گردشگری اولویت اساسی است.

وی با اشاره به اینکه تشریح قابلیت‌های ضروری استان یک امر اساسی و مهم است، تصریح کرد: در این خصوص اهمیت به ظرفیت بخش خصوصی نیز باید مورد توجه واقع شود و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را به سطح قابل قبول برسانیم که این مسئله در حال حاضر نیازمند تدوین برنامه‌های مدون است.

فرماندار اردبیل گفت: بخش گردشگری جز مهم‌ترین حوزه تحولاتی استان است که در صورت توجه به آن بدون شک بخش قابل توجهی از مشکلات اشتغال برطرف‌سازی می‌شود؛ به همین منظور درصدد هستیم تا با برنامه‌ریزی در این زمینه به شکل مناسب عمل کرده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

امامی‌یگانه با بیان اینکه گردشگری محور اساسی توسعه استان قلمداد شده است، اظهار کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه در این زمینه همکاری‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم مشکلات موجود را از سر راه برداشته و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.


10364332
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است