استانی 15:27 - 03 اردیبهشت 1393
حشمتی در گفتگو با مهر:
کرج- خبرگزاری مهر: دبیر سابق هیئت فوتبال استان البرز گفت: فوتبال استان با مشکلات زیادی روبروست وجایگاه استان در سطح کشور به شکل بسیار بدی تنزل کرده است

جایگاه فوتبال استان در سطح کشور تنزل کرده است

محمد حشمتی دبیر سابق هیئت فوتبال  و یکی از گزینه ای احتمالی مدیرعاملی باشگاه سایپا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط باشگاه سایپا در استان البرز اظهار داشت: از یک دهه از حضور این باشگاه در البرز می گذرد اما متاسفانه آنچه امروز دیده می شود یک رابطه شکننده وخنثی است واینکه ما در استانمان یک خدمتی را به باشگاه سایپا ارایه می دهیم ودر قبالش مبلغی را میگیریم واسم آن را هم گذاشته ایم تعامل در حالی که این رابطه شکننده ره به جایی نمی برد ونشانه اش دوری گزیدن مردم از آن وبی علاقگی به تیمی است که نام استانمان را یدک می کشد.

وی ادامه داد:باید کاری کرد که مردم سایپا را از خود بدانند و برای حمایت این تیم به ورزشگاه بیایند در استان البرز فوتبالیست های خوبی حضور دارند ولی متاسفانه سایپا از این بازیکنان اسفاده نمی کند.

حشمتی اظهار داشت:سایپا باید رشته های ورزشی را در استان البرز فعال کند تا شرایط برای ورزش دوستان البرزی مهیا باشد.

حشمتی به تحلیل خود از شرایط فوتبال استان پرداخت وگفت:متاسفانه حال وروز فوتبال البرز اصلا خوب نیست وسوءمدیریت ها در این سالها وضعیت را به گونه ای وخیم کرده که جای هیچ اغماضی را باقی نمی گذارد.

در حال حاضر در هر بخش که نگاه می کنی فوتبال استان با مشکلات زیادی روبروست وجایگاه استان در سطح کشور به شکل بسیار بدی تنزل کرده است.

می توانم برای تایید حرف هایم مثال های بسیاری را عنوان کنم اما ترجیح می دهم در این برهه به همین مقدار اکتفا کنم چرا که می دانم مدیرکل جدید از این مسائل خبردار است وقطعا برای برون رفت از آن برنامه ریزی خواهد کرد.


3560851
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است