استانی 16:18 - 19 تیر 1393
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از دستگیری متهم به قتلی که 12 سال قبل قتلی در این شهرستان مرتکب و متواری شده بود، خبر داد.

قتل در لارستان دستگیری در بوشهر

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه فارس، سرهنگ حسین خلیفه در توضیح این خبر گفت: در مرداد ماه سال 1381 جوانی 22 ساله توسط فردی با استفاده از سلاح‌سرد در لارستان به قتل رسید.

خلیفه اضافه کرد: مأموران پس از 12 سال و با انجام تحقیقات محل اختفای متهم را در استان بوشهر شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه سلاح به کار رفته در قتل نیز از متهم کشف شد افزود: متهم به جرم ارتکابی اقرار و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

خلیفه همچنین از کشف 51 کیلو و 500 گرم تریاک در لارستان خبر داد و گفت: این میزان تریاک در یک خودروی پژو 206 جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: مأموران با ایجاد ایست و بازرسی مقطعی در محور "بستک- لارستان" و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۲۰۶ مظنون شده و آن را متوقف و در بازرسی از آن متوجه تغییراتی در اتاق شدند.

وی اضافه کرد: پس از بازرسی 51 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام


4205170
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است