استانی 04:51 - 07 آذر 1393
فارس گزارش می‌دهد
بهران ساطوری جوان کردستانی مبتکر برگزیده استان در حوزه گرافیک وب به عنوان برگزیده نخستین جشنواره ملی طراحی وب در شهر کیش معرفی شد.

موفقیت جوان کردستانی در نخستین همایش تخصصی گرافیک وب ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، همایش تخصصی گرافیک وب با حضور طراحان برگزیده استان‌های مختلف کشور از چهارم آذرماه جاری در جزیره کیش برگزار شد.

در این همایش دو روزه بهران ساطوری جوان نخبه و مبتکر کردستانی با ارائه الگوهای برتر به این همایش به عنوان برگزیده پذیرفته شده و به ارائه طرح‌های ابتکاری خود در این خصوص پرداخت.

ارائه شیوه‌های نوین در زمینه اصول طراحی وب در نرم‌افزارها و رقابت با کشورهای منطقه و جهانی از جمله مواردی است که این جوان مبتکر کردستانی در نخستین همایش ملی گرافیک وب به آن پرداخته است.

بهران ساطوری گرافیست و طراح وب متولد اسفند 73 در شهر سنندج بوده و تاکنون دو دوره آموزشی طراحی و گرافیک وب را در شهر سنندج، یک دوره آموزشی طراحی قالب وب را در تهران و یک دوره آموزش طراحی قالب وب را در شهر اصفهان برگزار کرده است.

ساطوری موفقیت‌های بسیاری را در این عرصه تخصص در کارنامه خود دارد که از جمله این عناوین می‌توان به کسب جایزه طراح برتر هشتمین جشنواره وب سال 92 کشور، طراحی بیش از یک‌هزار وب‌سایت و 500 قالب وب در نقاط مختلف کشور و دریافت لوح‌های تقدیر از حوزه هنری و شواری شهر سنندج اشاره کرد.


5286999
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است