استانی 22:14 - 16 فروردین 1399

عملکرد بسیجیان در مبارزه با کرونا چشمگیر بوده است

به گزارش خبرنگار مهر مجتبی فدا شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه تمامی مردم و مسئولین  تلاش خود را برای شکست ویروس منحوس کرونا به کار گرفته اند، اظهار داشت: امید است با توکل به خدا به زودی شاهد ریشه کنی این بیماری در کشور و دنیا باشیم.

وی با اشاره به ویروس کرونا باعث شد تا غرب ماهیت خود را به جهانیان نشان دهد، بیان داشت: در حالیکه اقلام بهداشتی در غرب کمیاب شده است در ایران با کار شبانه روزی نیروهای داوطلب و جهادی در حال حاضر خوشبختانه کشور از نظر مواد بهداشتی در موقعیت مناسبی هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ویروس کرونا نشان داد که انسان در مقابل عظمت و بزرگی خداوند هیچ جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی و جهادی برای مقابله با شیوع کرونا در سطح کشور عملکرد قابل توجه و چشمگیری داشتند، افزود: تمام برنامه ها و فعالیت های بسیج خدمت محور است و بسیجیان عزیز و در این راه از هیچ تلاش و کوششی کوتاهی نمی‌کنند.

فدا با بیان اینکه بسیجیان کاشانی در کمک به دیگر هموطنانمان در سایر نقاط کشور در مقابله با حوادث طبیعی سابقه درخشانی دارند، بیان داشت: امید داریم با کمک و همکاری مردم و همچنین اقدامات انجام شده و با توسل به خداوند بتوانیم به زودی ویروس کرونا را شکست دهیم.

وی ضمن تشکر از خدمات سرهنگ مرتضی عمو مهدی در زمان تصدی ایشان بر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشان برای سرهنگ‌ کریم اکبری به عنوان فرمانده جدید این ناحیه آرزوی موفقیت کرد.



به گزارش مهر سرهنگ کریم اکبری پیش از این فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان بودند.


10469246
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است