استانی 23:52 - 05 خرداد 1396
کاپیتان تیم بسکتبال بانوان رعنا گرگان در گفتگو با مهر:
گرگان – کاپیتان تیم بسکتبال بانوان رعنا گرگان گفت: بسکتبال بانوان ایران با تائید حجاب از سوی فدراسیون جهانی پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

بسکتبال بانوان ایران با تائید حجاب پیشرفت چشمگیری خواهد داشت

مهلا طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تائید حجاب بانوان بسکتبالیست از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال، اظهار کرد: این اتفاق بزرگ باعث پیشرفت بسکتبال بانوان در ایران خواهد شد و ما هم تلاش خواهیم کرد تا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: اکنون انگیزه‌ای ایجاد شده تا تمامی بانوان بسکتبالیست کشورمان سطح خود را بالا ببرند و با عضویت در تیم ملی بتوانند به بازی‌های آسیایی و جهانی اعزام شوند.

توانایی رقابت با تیم‌های سوپرلیگ A را داریم

کاپیتان تیم بسکتبال بانوان رعنا گرگان در خصوص برگزاری دیدار نمادین تیم‌های بسکتبال بانوان رعنا گرگان و گروه بهمن تهران به مناسبت تائید حجاب بانوان بسکتبالیست، گفت: حرکت بسیار جالبی بود و برای بازیکنان جوان تیم رعنا گرگان هم تجربه خوبی محسوب می‌شد.

طاهری تصریح کرد: بهمن تهران تیم چهارم سوپرلیگ A بسکتبال بانوان ایران است که از بازیکن ملی سود می‌برد و هدایت آن را سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان بانوان بر عهده دارد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تیم ما در سوپرلیگ B بازی می‌کند اما نشان دادیم که توانایی رقابت با تیم‌های سوپرلیگ A را هم داریم.

وی با اشاره به حضور خانواده‌های بازیکنان در سالن بسکتبال، خاطرنشان کرد: خیلی خوب است که چنین فضایی فراهم شود و پس از سال‌ها پدران ما توانستند بازی ما را ببینند و این اتفاق موجب انگیزه زیادی خواهد شد.


9129566
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است