اقتصادی 08:53 - 23 مرداد 1397
یکی از مدیران ارشد سامسونگ درباره گلکسی نوت ۹ به کاربران اطمینان داده است که این پرچمدار جدید بخاطر قابلیت‌های منحصر بفردش، عملکرد بسیار موفقیت آمیزی خواهد داشت.

پیش‌بینی عملکرد موفقیت‌آمیز برای گلکسی نوت ۹

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، دی جی کوه – مدیر ارشد اجرایی بخش سامسونگ موبایل – عنوان کرده است که پرچمدار جدید این شرکت یعنی گلکسی نوت ۹ از باتری قدرتمند و کاملا سالمی برخوردار است و میزان فروش آن از نسل قبلیش بسیار موفقیت‌آمیزتر خواهد شد.

با اینکه انفجار و آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ به دو نسل قبل از معرفی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۹ برمی‌گردد، اما هنوز می‌توان گفت که خاطره ناخوشایند آن از ذهن کاربران و مشتریان این نوع از گوشی هوشمند پاک نشده و ممکن است خاطر برخی از علاقمندان به خریداری گلکسی نوت ۹ را مکدر کرده باشد.

حالا دی جی کوه بعنوان مدیر ارشد اجرایی بخش موبایل شرکت سامسونگ، خطاب به کاربران خبر از پرفروش بودن جدیدترین پرچمدار سامسونگ داده و گفته است که این محصول با فروش موفقیت‌آمیز و بالای خود به طور قطع از نسل پیشین خود یعنی گلکسی نوت ۸ نیز پیشی خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنانش تاکید کرد که نوت ۹ به یک باتری قدرتمند، سالم و همه چیز تمام مجهز است که این مساله احتمال هرگونه حریق، انفجار و آسیب را به صفر می‌رساند و کاربران می توانند با خیال راحت و آسوده به تهیه و خریداری آن بپردازند. قبلا نیز گزارش‌های زیادی در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد برگ برنده گوشی هوشمند نوت ۹ سامسونگ باتری بکار رفته در آن است.

انتهای پیام 


9873234
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: ایجاد فضای کسب‌وکار برای سازندگان بخش خصوصی و مردم در بخش مسکن برای تحقق شعار امسال بسیار حائز اهمیت است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بندر شهید رجایی گفت: با توجه به سرویس و تعمیرات تمامی شناور‌ها امسال از ابتدای اجرای طرح نوروزی هیچ شناوری از سرویس خارج نشد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: مقدار صادرات آبزیان و محصولات شیلاتی در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ حدود پنج میلیون و ۱۸۶ هزار تن بوده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور کرج _ چالوس و محور هراز نیمه سنگین گزارش شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل راه وشهرسازی گفت: کاهش مدت زمان ساخت و هزینه مسکن از طریق واگذاری اراضی به مردم امکان پذیر خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر نفت ­گفت: با الکترونیکی شدن خدمات صدور کارت‌های سوخت تا پایان اردیبهشت، ­ زمان تحویل این کارت‌ها از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکائو برای مدیریت سوخت در پرواز‌های بین المللی اخذ شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده امسال به طور قطع از طریق مشارکت‌های مردمی محقق خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) موفق به اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکایو (سازمان بین المللی هوانوردی) برای مدیریت سوخت در پرواز‌های بین‌المللی شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر اقتصاد و دارایی گفت: استفاده از سپرده‌های مردم در تولید به جای مسیر‌های غیرمولد و تورم‌زا امسال در اولویت‌های وزارت اقتصاد قرار می‌گیرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است