استانی 14:24 - 01 آبان 1393
مدیرعامل صنایع شیر ایران عنوان کرد
مدیرعامل صنایع شیر ایران گفت: این شرکت با در اولویت‌ قرار دادن صادرات محصولات به عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی خود توانسته است سهم 40 درصدی از صادرات لبنیات کشور را به خود اختصاص دهد.

توانایی بالای شرکت‌های لبنی ایران برای حضور در بازارهای جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عبدالامیر باروت‌کوب ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی خط تولید کارخانه شیر خشک و پودر آب پنیر در شرکت شیر پگاه لرستان در جمع خبرنگاران، گفت:‌ شرکت صنایع شیر ایران بزرگترین هلدینگ فعال در حوزه صنعت شیر  خاورمیانه است که سابقه‌ای 60 ساله در این صنعت دارد.

وی افزود: سهم جذب شیر خام شرکت پگاه از مجموع شیر تولیدی کشور روزانه 3.5 میلیون کیلوگرم معادل 22.5 درصد از کل جذب شیر خام در واحدهای تولیدی کشور است.

این مسئول عنوان داشت: شرکت صنایع شیر ایران با 17 کارخانه تولیدی در نقاط کشور با 1400 دامدار صنعتی، 650 مرکز جمع‌آوری شیر و بیش از 150 هزار بهره‌بردار روستایی و عشایری ارتباط مستقیم دارد.

باروت‌کوب خاطرنشان کرد:‌ این شرکت توانمند با خدمات و تلاش‌های 5300 نفر از همکاران خود در سراسر کشور که شامل 1484 کارشناس، کارشناس ارشد و دکتر و 693 تکنیسین باتجربه و 3123 نفر از نیروهای کارگری خود در راستای توسعه خطوط تولید و به‌کارگیری ظرفیت‌های استقلال‌یافته شبانه‌روزی در حال تلاش و فعالیت است.

مدیرعامل صنایع شیر ایران گفت: این شرکت با در اولویت‌ قرار دادن صادرات محصولات به عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی خود توانسته است سهم 40 درصدی از صادرات لبنیات کشور را به خود اختصاص دهد.

این مسئول عنوان داشت:‌ شرکت صنایع شیر ایران در بین 500 شرکت بزرگ صنایع غذایی در سال گذشته رتبه نخست را کسب کرده و موفق به دریافت لوح و تندیس به عنوان سرآمد صنایع و فرآورده‌های شیری در سال جاری از سوی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی شده است.

لازم به ذکر است با حضور مدیرعامل صنایع شیر ایران نمایندگان مردم خرمآباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از استان لرستان کلنگ احداث کارخانه شیر خشک استان لرستان در شرکت شیر پگاه این استان به زمین زده شد.


5021941
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است