استانی 23:12 - 30 تیر 1397

کنگان قهرمان مسابقات بسکتبال نونهالان استان بوشهر شد

یوسف حسن پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمرکز ما برای توسعه ورزش قهرمانی بر رده سنی پایه قرار گرفته است اظهار داشت: خوشبختانه ظرفیت و استعداد رده‌های سنی پایه در ورزش شهرستان کنگان روز به روز در حال تقویت شدن است و انتظار داریم با برنامه‌ریزی دقیقی که صورت گرفته در آینده ای نچندان دور شاهد شکوفایی ورزش در رشته های مختلف باشیم.

وی با تقدیر از تلاش بازیکنان، مربیان و مسئولین هیئت بسکتبال شهرستان کنگان کسب مقام قهرمانی تیم هیئت بسکتبال شهرستان کنگان در رده سنی نونهالان را تبریک گفت.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان کنگان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر ابراز داشت: تیم نونهالان شهرستان کنگان با هدایت آقایان رضایی و دری در مسابقات قهرمانی باشگاه های استان با انجام ۵ بازی سخت و نزدیک از سد حریفان خود گذشت و توانست برای نخستین بار به مقام قهرمانی استان بوشهر دست یابد.

سعید صفایی گفت: این مسابقات با حضور ۸ تیم آرنا دشتستان، پارس جنوبی، ایرانجوان بوشهر، ساحل نشینان بوشهر، هیئت بسکتبال کنگان، لیان خلیج فارس، هیئت بسکتبال دیلم و آینده سازان بوشهر طی سه روز برگزار شد که تیم های هیئت کنگان، هیئت دیلم، و پارس جنوبی به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست پیدا کردند.

وی گفت: هیئت بسکتبال شهرستان کنگان از چندین سال پیش با تکیه بر ظرفیت نفرات بومی اقدام به تشکیل تیم پایه کرد و امروز بازیکنان نونهال و نوجوان تیم های سابق کنگان به عنوان مربی، هدایت تیم های رده سنی نونهال و نوجوان را به عهده گرفته اند و امروز نیاز ما برای تامین مربی از سایر شهرستان ها و استان ها تا حد زیادی برطرف شده است.

وی گفت: مربیان جوان ما برای کسب تجربه نیازمند حضور در چنین میادینی هستند و امروز این فضا برای آنها فراهم آمده است و هیئت بسکتبال شهرستان کنگان نیز با تمام توان از ظرفیت نیروهای بومی حمایت خواهد کرد.


9849094
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است