ورزشی 12:14 - 17 مهر 1394
وزیر ورزش در حالی با حضور در خانه کشتی، ناظر تمرین فرنگی‌کاران بود که از آخرین حضورش در این سالن مدتها می‌گذشت و اخبار ضد و نقیضی مبنی بر اختلاف او با سیاست‌های رسول خادم مطرح شده بود.

حضور معنادار وزیر ورزش در اردوی کشتی فرنگی
به گزارش افکارخبر، محمود گودرزی عصر روز پنجشنبه به همراه حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در اقدامی کم‌سابقه با حضور در محل خانه کشتی تهران، نه تنها ناظر تمرینات شاگردان محمد بنا بودند، بلکه با توجه به کسوت حضورشان در عرصه کشتی و حضورشان در جمع خانواده گوش شکسته‌ها به وسط تشک نیز رفته و به نرمش و تمرین پرداختند.



این اقدام وزیر ورزش در حالی صورت گرفت که از آخرین حضور وی در خانه کشتی و حمایت روحی و معنوی او از کشتی گیران مدت زیادی می گذرد، تاجائیکه بسیاری از اهالی کشتی بارها نسبت به این موضوع معترض شدند.



اما اینکه چرا وزیر ورزش پس از مدتها کم‌توجهی به کشتی و غیبت طولانی از حضور در خانه کشتی، عصر روز پنجشنبه را برای جبران این غیبت طولانی انتخاب کرده، سوالات زیادی را در ذهن اهالی کشتی بوجود آورده است که شاید پاسخ آن در آینده ای نزدیک مشخص شود.



بسیاری معتقدند انتخاب محمد بنا و حضور مجدد او به عنوان گزینه مورد حمایت و توجه وزیر ورزش دلیل اصلی حضور مجدد گودرزی در خانه کشتی بوده و شاید با این کار قصد داشته به نوعی حرف‌های ناگفتنی خود را به گوش رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی برساند.



البته این شائبه زمانی قوت می‌گیرد که وزیر ورزش پس از مدتها ترجیح داده در اردوی فرنگی‌کاران، آن هم با هدایت محمد بنا حضور یابد ، در صورتیکه طی ماههای اخیر و به ویژه پیش از رقابتهای جهانی لاس‌وگاس هیچگاه در جمع آزادکاران اردونشین حاضر نشد.



به هر حال حضور کم سابقه وزیر ورزش و جوانان آن هم با لباس ورزشی و تمرین با فرنگی کاران و همچنین صحبت‌های خصوصی با محمد بنا در گوشه و کنار خانه کشتی چندان طبیعی به نظر نمی‌رسد و باید منتظر ماند و دید که آیا کشتی ایران در آینده ای نزدیک با تغییر و تحولات و اتفاقات خاصی همراه خواهد بود یا خیر؟

7181544
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است