اجتماعی 16:03 - 29 شهریور 1396
رئیس بنیاد شهید مطرح کرد؛
رئیس بنیاد شهید در خصوص موضوع ساماندهی گلزارها گفت: کار ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا باید با اولویت گلزارهای نیمه‌کاره انجام شود.

ضرورت ساماندهی گلزارهای شهدا با اولویت گلزارهای نیمه کاره

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در همایش مدیران کل استانی و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع جانباز شهید رسول‌زاده با تأکید بر لزوم نوآوری و تحول در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در طول 4 سال گذشته کارکنان و مدیران بنیاد زحمات زیادی کشیده‌اند و با تلاش این عزیزان بنیاد عملکرد خوبی در برابر حجم بالای مشکلات داشت و در دوره جدید با برنامه‌های تحول زا و اجرای خلاقانه برنامه‌های بلندمدت مدون، گام‌های مؤثری برای رضایتمندی بیشتر ایثارگران برداشته می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در حوزه نیروی انسانی و کارکنان باید موضوع چابک سازی را در نظر داشت و در انتصاب‌ها به اصل شایسته‌سالاری و استفاده بیشتر از جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی توجه ویژه داشت. در این زمینه اجرای برنامه‌های آموزشی کارکنان بنیاد از موارد مهمی است که در افزایش توانایی‌های کارکنان مجموعه تأثیر زیادی دارد و باید مورد توجه باشد.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: مدیران کل استانی باید موضوع صرفه‌جویی را در استفاده از منابع مدنظر داشته باشند تا در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت بهبود شرایط اطلاع‌رسانی بنیاد گفت: مدیران کل استانی باید با تقویت روابط عمومی توانایی‌های خود در اطلاع رسانی از عملکردها و تعامل با رسانه ها را افزایش دهند و به انتقادات پاسخ دهند.

وی تعامل مثبت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از نکات مهمی دانست که باید مورد توجه مدیران بنیاد باشد و گفت: مدیران بنیاد باید همواره با نمایندگان مجلس حوزه‌های کاری خود در ارتباط باشند و تعاملی مناسب را جهت بهبود کارها و خدمت‌رسانی به ایثارگران پیش بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص موضوع ساماندهی گلزارها گفت: کار ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا باید با اولویت گلزارهای نیمه‌کاره انجام شود همچنین در برخی موارد از جمله گلزارهای زیر 10 مزار که در وضعیت نامناسب قرار دارند و گلزارهای موجود در روستاها با فوریت نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام شود.

معاون رییس جمهوری ضمن تأکید بر لزوم امتداد اجرای طرح سپاس گفت: این طرح بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر سپاسگزاری از ایثارگران نام‌گذاری شده است و باید با جدیت ادامه پیدا کند و در اجرای آن از حضور تمام مسئولان استانی از جمله ائمه جمعه و استانداران کمک گرفته شود و تمام خانواده‌های معظم شهدا مورد بازدید و سپاسگزاری قرار بگیرند و در این زمینه حتما خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگانی که کمتر ملاقات شده اند را در اولویت قرار دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی حوزه فعالیت‌های فرهنگی بنیاد را از بخش‌هایی دانست که باید بیش‌ازپیش تقویت شوند و گفت: از بخش‌هایی که باید فعالیت‌های بیشتری داشته باشد، دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و مجموعه‌های متناظر آن در استان‌هاست.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: استفاده از ظرفیت های قانون برنامه ششم توسعه و بهره گیری از توانایی دستگاه های  اجرایی و فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح ملی و استانی راه‌گشاست.

وی در پایان با تأکید بر لزوم توجه به گروه‌های خاص ایثارگران گفت: فرزندان حضانتی شهدا و همچنین فرزندان خردسال شهدای مدافع حرم از گروه‌هایی هستند که باید مورد توجه ویژه باشند، زیرا این عزیزان سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند.


9427994
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور درخصوص علت درج نشدن اسم پدر و مادر بر روی کارت ملی توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از تکمیل تدوین طرح جامع آب خام شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جهان در طول ۱۰ ماه متوالی گذشته، بی‌سابقه‌ترین گرمای خود را تجربه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حمید صاحب گفت: ۴۸ درصد از دانش آموزان در تهران اضافه وزن دارند که این افراد در معرض بیماری‌هایی مانند دیابت و مشکلات قلب و عروق قرار می‌گیرند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره محیط زیست شهر تهران از تلاش برای ساماندهی پسماند کشاورزی در تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  فرمانده مرزبانی فراجا از توقیف یک تریلی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر شیشه و هروئین توسط مرزبانان هنگ تایباد در نقطه صفر مرزی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف یک دستگاه خودرو بی‌ام‌و قاچاق و همچنین کارگاه تغلیظ سوخت قاچاق در تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین از طریق فضای مجازی در شهر تهران در عملیات ضربتی «گاندو» خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است