سیاسی 01:42 - 12 اسفند 1393
جوکار با اشاره به سخنرانی نتانیاهو در آیپک:
یک عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های روز دوشنبه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آیپک گفت: امروز رژیم صهیونیستی در حالی دیگران را متهم می‌کند که به انسداد سیاسی رسیده و از لحاظ راهبردی با ظرفی خالی از تاکتیک مواجه است.

رژیم صهیونیستی به انسداد سیاسی رسیده است

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به صحبت‌های روز دوشنبه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آیپک اظهار کرد: آنچه امروز مشاهده می‌کنیم این است که یک جلاد و آدم‌کش و تروریستی بالفطره که امروز در خاورمیانه در حال جنایت است در مرکز گردابی قرار گرفته و به انسدادی سیاسی رسیده است.

وی ادامه داد:‌ با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی از لحاظ راهبرد نیز با ظرفی خالی از تاکتیک مواجه است امروز به بیان سخنانی می‌پردازد و تلاش می‌کند که دیگران را متهم قرار دهد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه هیچ گاه آمریکا برابر رژیم صهیونیستی اقدامی قاطع انجام نخواهد داد اظهار کرد: مقابله با رژیم صهیونیستی به هیچ وجه در راهبرد آمریکایی‌ها قرار ندارد چرا که حیات رژیم صهیونیستی به حیات آمریکا وابسته است و ما به هیچ عنوان حتی در آینده شاهد بروز اختلاف و تنها ماندن رژیم صهیونیستی در منطقه نخواهیم بود.

جوکار همچنین با بیان اینکه آمریکا به خوبی در حال رصد مسائل مربوط به رژیم صهیونیستی است گفت: ممکن است اقدامات احمقانه‌ای که رژیم صهیونیستی انجام می دهد مورد انتقاد آمریکا قرار گیرد اما رابطه این دو مانند رابطه پدر و فرزند است که در آن فرزند دست به کارهای خلاف می‌زند اما هیچ گاه رابطه پدر با او قطع نمی‌شود.

نماینده مردم یزد در مجلس در ادامه با اشاره به ادعای نتانیاهو مبنی بر اینکه توافق ایران و 1+5 موجب دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای می‌شود با بیان اینکه نتانیاهو با پشتوانه آمریکا چنین مباحثی را مطرح کرده است، خاطرنشان کرد: لابی رژیم صهیونیستی در گذشته و در وین 6 نیز فعال بود و فشارهای بسیاری به آمریکا وارد می کرد.

وی اظهار کرد:‌ متاسفانه در گروه 1+5 سایر اعضا هیچ گاه نتوانستند که اراده‌ای مستقل داشته باشند و همواره توصیه‌شان بر این بوده که مسائل را با کمک آمریکا حل کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه حرف‌های نتانیاهو ناشی از احساس ترس و وحشت از جبهه مقاومت است، اظهار کرد: تکفیری‌ها و داعشی‌ها آخرین برگ برنده‌ای بودند که رژیم صهیونیستی در اختیار داشت و امروز مشاهده می کنیم که این گروه ها نیز در حال از بین رفتن در منطقه هستند.

انتهای پیام


5961708
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار رمضان شریف انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران امروز در دیدار با وزیر خارجه مالت در نیویورک ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی این رژیم پاسخ خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون اول رئیس جمهور به نخست‌وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون اول رئیس جمهور به نخست‌وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از دیپلماتهای وزارت خارجه با علی اکبر ولایتی دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ناصر کنعانی به ادعا‌های مطرح شده در بیانیه‌های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی کشور‌های گروه هفت و برخی مقامات آمریکایی درباره ایران واکنش نشان داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است