فرهنگی‌هنری 11:06 - 28 فروردین 1397
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، بر عزم و اراده راسخ ارتشیان غیور و پاسداران سلحشور در تضمین روند افزایش قدرت دفاعی کشور و صلابت روز افزون انقلاب و نظام اسلامی تاکید کرد.

بیانیه گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ابتدای این بیانیه آمده است:  ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام وابسته شاهنشاهی و جنگ روانی علیه ارتش و معرفی آن به عنوان نیروی ضدمردمی و عامل امپریالیسم و نیز زمزمه شدن شعار شیطانی انحلال ارتش، با تدبیر، دوراندیشی و اقدام انقلابی حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) در پیام تاریخی ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ متولد شد، نه تنها آمال و آرزوهای دشمن را باطل ساخت بلکه با سازمان یافتن مجدد و متناسب با هدف گذاری‌های نظام جمهوری اسلامی به یک ارتش ولایتمدار، مکتبی و انقلابی برای حراست و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، تبدیل گردید.

این بیانیه می‌افزاید: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد صحنه‌هایی که در آن پویایی، حرکت آرمانی و پیش رونده و مقتدرانه ارتش غیرتمند و با صلابت جمهوری اسلامی تبلور یافته است برای ارتشیان عزیز افتخارآمیز و  برای آحاد ایرانیان آرامش آفرین و اطمینان بخش بوده است.



این بیانیه، نقش آفرینی‌های سترگ و سرنوشت ساز ارتش و سایر نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس و در خنثی سازی فتنه‌ها و بحران آفرینی‌های استکبار جهانی و ضدانقلاب داخلی و خارجی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز را از مصادیق معرفی "ارتش انقلابی"، "رسالت محور" و "تکلیف مدار" توصیف و یادآور شده است: بی تردید تداوم خدمت و تلاش‌های  مؤمنانه و دستیابی به پیشرفت‌های راهبردی و بازدارنده ارتش در حوزه‌های نظامی و دفاعی و برخورداری از سرمایه انسانی مؤمن و ولایتمدار و همراهی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپر دفاعی جمهوری اسلامی ایران را مستحکم‌تر از همیشه ساخته است، به عنوان مزیت برتر و عاملی تأثیرگذار برای بیمناک ساختن جبهه دشمن از عملی ساختن تهدیدات سخت و  نیّات شوم تجاوزگرانه محسوب می‌شود.



در پایان این بیانیه با تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید ارتش جمهوری اسلامی ایران  و تبریک این روز فرخنده به آحاد رزمندگان غیور ارتشی و خانواده معظم آنان تأکید شده است: تردیدی نیست به رغم تلاش‌های گسترده شبکه‌های وابسته به نظام سلطه و صهیونیسم بین المللی در تضعیف  دژ دفاعی کشور به ویژه ارتش و سپاه، ارتشیان شجاع و پاسداران سلحشور و سایر نیروهای مسلح و بسیجیان دریادل، تحت الطاف الهی و عنایات حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) در سایه سار هدایت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) استحکام و صلابت روزافزون و روند قدرت افزایی کشور را تضمین و دشمنان خیره سر و ماجراجو را از هرگونه اندیشه و عمل پلید برحذر خواهند داشت.

انتهای پیام


9748402
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کمیته پیگیری حفاظت از خانه‌های تاریخی تهران از برچیده شدن سازه جدید در عمارت منسوب به فخرالدوله خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اولین قسمت از مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند» در ژانر خانوادگی جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، تا ۱۵ اردیبهشت ماه، آماده دریافت آثار شبکه‌ها و صدای مراکز با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» جشنواره بین‌المللی فیلم کورتی دا سوگنی کشور ایتالیا را دریافت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ بودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان صدا و سیما ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت نظارت ساترا بر محتوا و فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نویسندگان وابسته به انجمن قلم آمریکا (PEN) که از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی و حماس بار‌ها این سازمان را برای کم اهمیت جلوه دادن جنایاتی که علیه نویسندگان و روزنامه نگاران انجام داده است، محکوم کرده بودند؛ در نهایت از حضور در این رویداد ان...
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دو قطعه از آثار عکاسی دانش آموز ایرانی، مورد پذیرش گروه داوری چهارمین دوره مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکس ۲۰۲۴ Youth Photo Contest Noframes در کشور روسیه قرار گرفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» با انتشار غزلی از رهبر انقلاب، برخی از هنرمندان و شاعران کشور به استقبال از این اثر رفتند و تازه‌ترین آثار خود را منتشر کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است