استانی 23:19 - 29 فروردین 1400
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان عنوان کرد
ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: کالاهای اساسی در خوزستان موجودی دارند اما ممکن است سهمیه‌ای که ستاد تنظیم بازار کشور به استان خوزستان اختصاص می‌دهد، کم باشد.

درخواست شارژ سهمیه شکر ماه رمضان خوزستان

امید جهان‌نژادیان در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز (۲۹ فروردین‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان یک هزار و ۵٠٠ تن شکر سهمیه خانوار داریم که ۷۰۰ تن از این میزان جذب شده است. یک هزار و ۵۰۰ تن نیز سهمیه برنج داریم که ۵۰۰ تن از این میزان جذب شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مجددا نامه‌ای برای شرکت بازرگانی دولتی ارسال و درخواست یک هزار تن شکر کرده‌ایم که قول داده شده سهمیه شارژ شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در خصوص موجودی کالاهای اساسی، بیان کرد: ۳۴۵ هزار تن گندم موجودی استان خوزستان است که ۲۴۵ هزار تن از این میزان، وارداتی است. در این سه چهار روز ۷۴ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری کرده‌ایم و ۵۸ هزار تن از این میزان گندم در سامانه ثبت شده و پول ۳۵ هزار تن نیز به حساب کشاورزان واریز شده است.

جهان‌نژادیان گفت: با توجه به آماری که در دست است، میزان خرید گندم تاکنون ۳۰۰ درصد رشد داشته است اما برداشت نیز مقداری جلو افتاده است.

وی افزود: کالاهای اساسی در خوزستان موجودی دارند اما ممکن است سهمیه‌ای که ستاد تنظیم بازار کشور به استان خوزستان اختصاص می‌دهد، کم باشد.

انتهای پیام


11031183
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است