استانی 21:57 - 25 مهر 1397

بروجن ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری دوومیدانی را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ملکی عصر چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی مسئولان هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد اظهار داشت: پیست دوومیدانی تارتان بروجن یکی از مجهزترین سالن دوومیدانی کشور محسوب می‌شود که در صورت راه اندازی زمینه برگزاری مسابقات کشوری را در این شهرستان فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: باید مشکلات و مسائل هیئت‌های ورزشی را بررسی و در مسیر رفع آنها اقدامات مطلوب و گام‌های موثر انجام شود.

وی در ادامه بیان کرد: کمیته برنامه‌ریزی امسال حدود ۲۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده که از این رقم نزدیک به ۱۸ میلیارد تومان توازن و مابقی تملک دارایی است که تمامی این اعتبارات تحقق پیدا نخواهد کرد و تنها ۳۰ یا ۴۰ درصد آن محقق خواهد شد.

راه اندازی پیست دوومیدانی تارتان در بروجن ضروری است

فرماندار شهرستان بروجن در ادامه گفت: از مجموع اعتبارات تخصیص داده شده حدود چهار میلیارد تومان به ورزش اختصاص داده شده است که این اعتبار باید در بخش زیرساخت‌ها هزینه شود.

ملکی با توجه به اینکه شهرستان بروجن قطب فرهنگی و علمی استان است، عنوان کرد: مطالبه‌گری باید با قدرت صورت گیرد تا که بتوان مشکلات و مسائل را به طور جدی پیگیری کرد چراکه با تحقق این مهم مسیر توسعه و رونق اقتصادی باز و اشتغال پایدار در شهرستان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به پیست دوومیدانی تارتان بروجن، بیان کرد: پیست دوومیدانی تارتان بروجن یکی از مجهزترین سالن دوومیدانی کشور محسوب می‌شود که در صورت راه اندازی و تکمیل نیروی انسانی و تخصیص بودجه مورد نیاز جهت تامین هزینه‌های جانبی زمینه برگزاری مسابقات کشوری را در این شهرستان فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: بروجن استعدادهای بالایی در حوزه ورزش دوومیدانی دارد و بسیاری از رکودهای دوومیدانی کشور در دستان ورزشکاران شهرستان است که امیدواریم با بهره‌برداری از این سالن ورزشی استعدادهای ورزش دوومیدانی شکوفاتر شود.

پارک بانوان در بلداجی راه اندازی می شود

فرماندار بروجن در ادامه گفت: برای راه اندازی پیست دوومیدانی تارتان باید در وزارت‌خانه بودجه مورد نظر مطرح و تخصیص و هر چه زودتر این پیست راه اندازی شود.

ملکی با بیان اینکه ایجاد پارک بانوان در بلداجی طرحی بسیار خوب است که باید به طور جدی پیگیری شود، تصریح کرد: در خصوص ایجاد پارک بانوان در شهر بلداجی در مرحله نخست باید مقدمات، زیرساخت و همچنین مکان آن فراهم شود و در مرحله بعد نیز امکانات و تجهیزات مورد نیاز به پارک اعطا خواهد شد.

وی تاکید کرد: تداوم و تقویت فعالیت سازمان‌های مردم نهاد باید از سوی مسئولان مربوطه به عنوان یک امر ضروری مورد پشتیبانی و تایید قرار گیرد چراکه با برنامه‌هایی که در زمینه های مختلف اعم از مبارزه با فساد، برگزاری دوره‌های آموزشی، اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و مشاوره و هر فعالیت مرتبط می‌پردازند می توان تا حد چشمگیری شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اینکه ایجاد صندوق حمایت از ورزشکاران در بروجن ضروری است، یادآور شد: باید در خصوص ایجاد صندوق حمایت از ورزشکاران با هدف جذب کمک‌های مالی به منظور حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی شهرستان جلسه‌ای با حضور افراد یا شرکت‌های توانمند تشکیل شود و همچنین باید به گونه‌ای اقدام شود تا به تمام موارد مورد نظر رسیدگی به عمل آید.


9946112
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است