اجتماعی 10:18 - 05 آذر 1393
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در 13 استان کشور خبرداد و از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی اکثر جاده های کشور ضمن رعایت سرعت مطمئنه با فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو جلویی تردد کنند.

بارش برف و باران در 13 استان/ انسداد سه محور مواصلاتی

به گزارش سرویس شهری ایسنا، سرهنگ محمدحسین حمیدی در باره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهارداشت:در استان های خراسان رضوی، گلستان، همدان، گیلان، قزوین، کرمان (محور کرمان - سیرجان)، خراسان جنوبی (محور فردوس - بیرجند)، خراسان شمالی (محور اسفراین- سبزوار) و سمنان ( محور میامی - سبزوار) بارش باران گزارش شده است.

وی همچنین به بارش برف در استانهای زنجان، آذربایجان شرقی (اکثر محورها)، آذربایجان غربی ( محور تکاب - شاهین دژ)، کرمان ( محور کرمان- سیرجان)، مازندران (محورهای لاریجان،امام زاده هاشم،گدوک و نارنجستان )، قزوین(گردنه کوهین و گردنه آوج )، گیلان ( محورهای لاهیجان، تالش، اسالم - خلخال، گردنه حیران و آستارا ) و همدان (گردنه اسد آباد)، خراسان رضوی( محور مشهد - قوچان) اشاره کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

وی از انسداد محورهای "شمشک به دیزدین" و "پونل - خلخال" به علت بارش برف و خطر ریزش بهمن مسدود شد خبرداد و گفت: همچنین لاین شمال به جنوب آزاد راه تهران شمال یعنی محدوده چالوس به سمت مرزن آباد به علت ریزش کوه از روز گذشته مسدود شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به بروز تصادف در برخی محورهای مواصلاتی، از رانندگان خواست در این ایام که فصل بارندگی است، با رعایت سرعت مطمئنه( سرعتی که در صورت بروز حادثه، وسیله نقلیه را کنترل کنند)، فاصله طولی، توجه کامل به جلو، رفع نقص فنی و سیستم تهویه خودرو، به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی از بروز سوانح رانندگی جلوگیری کنند.براساس گزارش سایت پلیس، حمیدی با اشاره به بارش باران و برف در روزهای آینده در محورهای مواصلاتی، از رانندگان خواست قبل از سفر، شرایط وضعیت جوی را از طریق تلفن88255555 و در شهر تهران تلفن 120 مطلع و یا برای اطلاع از وضعیت جاده ای به سایت راهور 120 مراجعه کنند.

انتهای پیام


5273831
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است