سیاسی 10:38 - 20 بهمن 1394
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛ امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این ایام خجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد ملت ایران، کارکنان ارتش و خانواده های ایشان تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجرِ و لَیالٍ عَشْر...». دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‌ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد.

بهمن 57 روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان و روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی، یعنی، استقلال و آزادی بود. روزی که در آن نظام پوسیده ستمشاهی فرو ریخت و ریشه های فاسد دودمان سیاه پهلوی از این کشور اسلامی کنده شد.

یادآوری یوم الله 22 بهمن؛ یادآوری رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم، خداجوی و پیرو ولایت می باشد که توانست تحت رهبری و هدایت حضرت امام خمینی (ره) و با بهره گیری از دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و بار دیگر نقش تاریخی و بی مانند خود در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی را تجدید نماید.

حال که ایمان به خداوند متعال، رهبری امام خمینی (ره)، زعامت ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) اتحاد و همبستگی همه اقشار ملت و استقامت و پایداری در راه خدا؛ باعث پیروزی و استحکام ارکان انقلاب اسلامی شده پس باید بیدار بود تا دوباره دشمنان سیلی خورده اسلام با استفاده از ایجاد اختلاف بین مردم به ویژه در این برهه حساس که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش رو داریم سعی در باز کردن راه نفوذ و سلطه خود نداشته باشند.

فرزندان غیور و همیشه هوشیار ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته به پای انقلاب خود ایستاده اند و آماده دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلابی هستند که با ایثار و از خودگذشتگی هزاران شهید به خون خفته به بار نشسته است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر ستاد عطاء الله صالحی

انتهای پیام


7667497
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خبر سازی رسانه‌های غربی در مورد آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران تکذیب شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول) بودجه ۱۴۰۳ کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات در ابلاغیه‌هایی خطاب به دستگاه‌های ذی‌ربط بر لزوم تامین به موقع منابع نیرو‌های مسلح تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های این نیرو در آب‌های بین المللی حضور دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام نظامی علیه این کشور هشدار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام نظامی علیه این کشور هشدار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بابایی کارنامی گفت: اگر تعطیلی دوم کشور شنبه بود حتما مراودات اقتصادی و بین‌المللی بیشتر می‌شد و در رشد و بهره‌وری اتفاقات بهتری می‌افتاد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به اصفهان با استفاده از ریز پرنده‌ها پرداختند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است