ورزشی 11:46 - 06 خرداد 1397
مسعود قاسمی با رد اخبار مربوط به ناراحتی و قهر حامد حدادی، از برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی صربستان بعد از اردوی چین خبر داد.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال: نه من قهر کردم نه حدادی

به گزارش ایسنا،‌ در این روزها که رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال روزه سکوت گرفته و ترجیح می‌دهد پاسخگوی سوالات و انتقادات نباشد، مسعود قاسمی به عنوان مدیر تیم‌های ملی بیشتر درباره وضع و اوضاع بسکتبال صحبت می‌کند. او در گفت و گو با ایسنا، درباره برنامه‌های تیم ملی در اردوی چین اظهار کرد: ملی‌پوشان بامداد یکشنبه راهی چین می‌شوند و طبق برنامه دو بازی با تیم‌های ملی این کشور خواهند داشت و به امید خدا ۱۳ خرداد تهران خواهند بود. قرار است در دو شهر مسابقه داشته باشیم.

سرپرست تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که قرار است با کدام تیم‌های ملی چین بازی کنیم و آیا حریف، تیم اصلی‌اش را برابر ایران به میدان می‌فرستد؟ تصریح کرد: با همان تیم‌های آبی و قرمز چین بازی خواهیم کرد اما اینکه با ترکیب کامل برابر ما به میدان می‌آیند یا اینکه اصلا چه ترکیبی دارند باید آنجا ببینیم و متوجه شویم.

او درباره ادامه برنامه‌های تیم ملی بعد از چین بیان کرد: تیم ملی به تهران بازخواهد گشت و در برنامه بعدی‌اش راهی صربستان می‌شود. دو بازی با تیم ملی صربستان خواهیم داشت و شرایط را فراهم کرده‌ایم تا چند بازی تدارکاتی با چند باشگاه خوب صربستان هم برگزار کنیم. تیم ملی از آنجا به طور مستقیم راهی دوحه می‌شود تا با قطر در پنجره سوم انتخابی جام جهانی رقابت کند. سپس به ایران می‌آییم و با قزاقستان در تهران بازی خواهیم کرد.

قاسمی در پاسخ به این سوال که با توجه به استقبال خوب مردم از بازی‌ها امکان انتقال بازی‌ها به ۱۲ هزار نفری وجود دارد یا نه؟ بیان کرد: این کار نیاز به هماهنگی‌هایی دارد که برای آینده باید برنامه‌ریزی کنیم. به هر حال اختلاف تماشاگر در سالن بسکتبال آزادی و سالن ۱۲ هزار نفری زیاد است اما ما هماهنگی‌ها را انجام می‌دهیم. شاید هم اصلا اتفاقی خوب افتاد و بازی‌ها به افراسیابی منتقل شد. از طرف دیگر هم ما برنامه داریم که بازی‌ها را به شهرستان‌ها منتقل کنیم و در شهرستان‌ها مسابقه داشته باشیم.

مدیر تیم‌های ملی با اشاره به میزبانی گرگان از رقابت‌های جوانان غرب‌آسیا بیان کرد: هماهنگی‌ها انجام شده و یکسری موارد باید اصلاح شود که آقای توفیق به عنوان مسوول مسابقات موارد را به دوستان ما در گرگان منتقل کرده تا همه چیز برای مسابقات مهیا شود.

سرپرست تیم ملی بسکتبال درباره برنامه‌های بعدی تیم ملی بعد از دیدار با قزاقستان بیان کرد: کادرفنی باید برنامه‌های مورد نیازش را اعلام کند اما آنچه که فعلا تنظیم شده حضور در تورنمنت اطلس چین است و سپس تیم ملی راهی بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که تیم ملی امید چه برنامه‌ای دارد؟ تصریح کرد: تیم آبی. اجازه دهید که این فرهنگ‌سازی ایجاد شود و تیم‌هایمان مثل چین آبی و قرمز شناخته شود و کارشان پیش برود. تیم آبی تحت نظر کادرفنی‌اش است و ان‌شاءالله در جام ویلیام جونز شرکت می‌کند. زیر ساخت جوان این تیم را تشکیل می‌دهد که برای آینده بسکتبال آماده شود.

قاسمی در پاسخ به این سوال که بهتر نبود اگر قرار است از چین الگو برداری کنیم تقلید کامل نمی‌کردیم و به جای تیم‌های قرمز آبی مثلا سبز و قرمز ایجاد می‌کردیم و کمی خلاقیت داشتیم؟ بیان کرد: بله به نکته خوبی اشاره کردید. ما واقعا به این موضوع توجه نکرده‌بودیم.  

او در پاسخ به این سوال که ماجرای ناراحتی حدادی و اینکه تنهایی در آکادمی ملی المپیک تمرین می‌کند چیست؟ تصریح کرد: به هیچ وجه ناراحتی وجود ندارد. هماهنگی با کادرفنی ایجاد شده‌است و او در آکادمی تمرین می‌کند. شاید در آنجا مصدومیت‌های قدیمی را که دارد تحت درمان قرار داده چون امکانات در آنجا کامل است و می‌تواند از آنها استفاده کند. طبق هماهنگی کادرفنی، حدادی در این اردو با تیم نیست و تمریناتش را انجام می‌دهد. اصلا ناراحتی وجود نداشته و تیم سرحال است و امیدواریم همه حمایت کنند.

سرپرست تیم ملی بزرگسالان و امید در پاسخ به این سوال که در روزهایی که تیم ملی بزرگسالان برنامه دارد فرزاد کوهیان به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان و سرمربی تیم امید چه طور به دو کارش می‌رسد؟ بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها فرزاد کوهیان و محمد عابدینی به چین نمی‌روند و فقط مهران شاهین‌طبع به همراه مهران آتشی با تیم ملی راهی چین خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال درباره وضعیت تیم ملی جوانان قبل از قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی نیز بیان کرد: تیمی خوب با کادرفنی پرتلاشی داریم و تمام تلاش ما این است که برنامه‌ریزی مناسبی برای موفقیت آنها داشته باشیم. طبق برنامه قرار است به تورنمنت اطلس بروند و در سه شهر چین با کرواسی، منتخب آمریکا و چین سه بازی داشته باشند که مجموع ۹ بازی برایشان پیش‌بینی شده‌است.

قاسمی در پایان به سوال ایسنا مبنی براینکه درست است از اتفاقی در فدراسیون ناراحت بوده و چند روزی قهر کرده‌است؟ تصریح کرد: از چه کسی ناراحت شوم؟ مادرم کسالت دارد و برای اینکه کنار او باشم ۴۸ ساعت در فدراسیون نبودم و هیچ ناراحتی وجود ندارد.

انتهای پیام


9791884
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به سال‌های سختی که استقلال سپری کرده است، هواداران لایق این همه استرس نیستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل شمس آذر قزوین به صدر جدول لیگ برتر فوتبال برگشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال مس رفسنجان موفق شد با یک گل فولاد خوزستان را در ورزشگاه خانگی اش شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد مهرام را شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد با یک گل تراکتور را شکست دهد
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد با یک گل تراکتور را شکست دهد

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است