استانی 18:16 - 22 دی 1397

۹۸ پروژه اقتصاد مقاومتی اردبیل اجرایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، داود شایقی عصر شنبه در جلسه بررسی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان اردبیل تصریح کرد: با پیش‌بینی‌های به عمل آمده و تعامل با بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی قسمت عمده‌ای از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان اردبیل به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: بررسی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با برگزاری ۱۴ جلسه مختلف در طول سال انجام پذیرفته تا برای تحقق طرح‌ها و پروژه‌های تعریف شده در تلاش باشیم و زیرساخت‌های لازم برای حمایت از بخش تولید و تحقق اهداف درنظر گرفته شده در سال حمایت از تولید ملی فراهم شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: برای در دسترس قرار گرفتن به روز طرح‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی سامانه‌ ویژه پیگیری پروژه‌ها تعریف و پیاده‌سازی شد تا به همراه جزئیات کامل فعالیت‌های انجام یافته در این قبیل از بخش‌ها شفاف سازی شود.

شایقی یادآور شد: شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده از زیرمجموعه‌های اقتصاد مقاومتی بوده و مورد توجه و تاکید جدی هیئت دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور نیز قرار گرفته است.

وی توضیح داد: به منظور دستیابی به اهداف مدنظر اقتصادی دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند تا در قدم نخست از خرید کالاهای غیرایرانی که مشابه آن در کشور موجود است اجتناب کنند تا در این حوزه برخوردهای قانونی لازم با هر گونه تخلف انجام پذیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل به طرح‌های به اتمام رسیده و آماده افتتاح استان اردبیل نیز اشاره کرد و یادآور شد: در ایام دهه فجر ۴۰۰ پروژه مختلف در بخش‌های آب، راه و شهرسازی، واحدهای تولیدی و صنعتی و فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای رونق اقتصادی استان آماده افتتاح بوده که مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.


10025813
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است