استانی 18:35 - 04 مهر 1397

درصدد بازگشایی مرز خسروی برای اربعین هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدابراهیم الهی تبار در همایش تجلیل از دست اندرکاران حج امسال با گرامیداشت چهارم مهر روزی که به نام گیلانغرب به عنوان دومین شهر مقاوم نامگذاری شده، اظهار داشت: آنهایی که جنگ هشت ساله را رقم زدند امروز تحریم ها را علیه کشور ما اعمال می کنند و ما را در محاصره اقتصادی قرار می دهند.

وی خروج از برجام را یک حرکت علیه صلح و قوانین بین‌الملل دانست و گفت: در برابر این تهدیدهای دشمنان باید هوشیار باشیم همان گونه که تا امروز عزتمندانه از آرمان های نظام دفاع کردیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: دشمنان نظام علیه کشورمان هر لحظه هجمه ای به راه می اندازند که البته با وجود همه سختی ها و تقدیم شهدا کشور ایران مقاومت می‌کند.

الهی‌تبار با اشاره به برگزاری مناسک حج بیان داشت: حج امسال با سیاست‌های مدبرانه مقام معظم رهبری و برنامه‌ریزی دولت عزتمندانه برگزار شد.

وی معرفت بیشتر را سبب نشاط و شادابی بیشتر در انجام مناسک حج دانست و گفت: امسال امکانات بهتری برای حضور همه مذاهب در حج فراهم شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در بحث اربعین نیز در تلاش هستیم مرز خسروی بازگشایی و تردد از این مرز انجام شود که در این باره زیرساختها در کشور ایران فراهم است و وزیر کشور نیز با این موضوع به بغداد سفر کرده است.


9920345
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است