علمی فناوری 16:45 - 23 بهمن 1394
به نظر می‌رسد روزهای آخر نیروهای تکفیری داعش نزدیک باشد! شهرهای تصرف شده توسط آن‌ها بازپس گرفته می‌شود و اربابان عربی آن‌ها در حاشیه‌ی خلیج همیشه فارس در شکست‌های پی‌درپی داعش به عزا نشسته‌اند.

رمز مخفی داعش را پیدا کنید
به گزارش فرهنگ نیوز، کمیته اطلاع رسانی سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی؛ برای اولین بار مسابقه امنیت سایبری در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی به صورت روزانه برگزار می شود.
 
اهداف مسابقه امنیت سایبری
 
این مسابقه با هدف آشنایی مخاطبان با حوزه های امنیت سایبری و همچنین شناسایی استعدادهای جدید و به روز در این حوزه به صورت روزانه از جمعه 23 بهمن ماه لغایت 27 بهمن ماه همزمان با برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار می گردد.
 
شرکت کنندگان می توانند از ساعت 9 صبح 23 بهمن ماه الی 27 بهمن ماه به صورت روزانه به وب سایت ctf.seraj.ir مراجعه کرده و فایل چالش را دریافت کرده و بعد از بدست آوردن جواب سوالات، پاسخ خود را به آدرس ایمیل ctf@seraj.ir  ارسال کنند.
 
لازم به ذکر است که شرکت کنندگان به منظور اطلاع از چالش های روزانه و همچنین شرایط شرکت در مسابقه به آدرس ctf.seraj.ir مراجعه کنند.
 
همچنین به افرادی که در مسابقه روزانه امنیت سایبری شرکت کنند و جواب صحیح دهند به قید قرعه یک سکه تمام بهار آزادی اهداء خواهد شد. همچنین به هر کدام از شرکت کنندگانی که حداقل به 3 سوال پاسخ صحیح دهند، یک آی پد نیز اهداء خواهد شد.
 
چالش روز نخست:
 
به نظر می‌رسد روزهای آخر نیروهای تکفیری داعش نزدیک باشد! شهرهای تصرف شده توسط آن‌ها بازپس گرفته می‌شود و اربابان عربی آن‌ها در حاشیه‌ی خلیج همیشه فارس در شکست‌های پی‌درپی داعش به عزا نشسته‌اند
 
در یکی از تصرفات اخیر نیروهای مردمی، ویدئویی توسط داعشی‌ها منتشر شد که حاوی پیام مخفی خطاب به سردمداران عربی‌شان است. شما در این چالش می‌بایست پس از بررسی ویدئویی که در اختیار شما قرار می‌گیرد به متن آن پیام دست یابید. جواب اصلی چالش روز نخست، دست‌یابی به آن پیام است
 
پاسخ شما می‌بایست به‌گونه‌ی مشروح همراه با بیان تمامی جزییات و تکنیک‌های به‌کار رفته برای کشف این پیام باشد. از این رو پاسخ‌های درستی که شامل راه‌حل نباشند در داوری پذیرفته نخواهند شد.
 
چگونگی ارسال پاسخ چالش
 
پس از حل چالش و دست‌یابی به پاسخ، تمامی پرونده‌ها را داخل پوشه‌ای به نام ans_chall_1 قرار داده و پس از فشرده کردن آن با قالب زیپ به نشانی رایانامه‌ی مسابقه، ctf@seraj.ir ارسال فرمایید. موضوع این رایانامه باید نام چالش باشد، در پایان نیز نام و شماره‌ی تماس خود را درج نمایید.
 
زمان ارسال پاسخ
 
مدت زمان ارسال پاسخ برای پیکار نخست، از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۳ بهمن‌ماه تا ۹ صبح روز شنبه ۲۴ بهمن‌ماه است، به پاسخ‌های ارسالی پس بازه‌ی بیان شده ترتیب اثر داده نخواهد شد. ممکن است مدت زمان مسابقه تمدید شود، از این‌رو این صفحه را مجدد بازبینی نمایید.
 

7676849
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی باعث ایجاد عدالت آموزشی می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور گفت: در سطح کشور ۴۰۰ فارغ التحصیل دکترای تخصصی فیزیوتراپی داریم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: کود‌های بیولوژیک را می‌توان به صورت مستقیم و یا مخلوط با بقایای گیاه مزرعه مصرف کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» این سیاه‌چاله ستاره‌ای کشف‌شده که «گایا BH۳» نام دارد، در فاصله ۲۰۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نسخه‌ آزمایشی مرورگر ویوالدی برای ویندوز مبتنی‌ بر آرم منتشر شد در حالی که مدتی قبل شاهد انتشار کروم برای این پلتفرم بودیم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» محققان آنچه را که به‌عنوان «خون‌آشام باکتریایی» توصیف می‌کنند، کشف کرده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» فضانوردان قرار است تلسکوپ «نایسر» ناسا را طی یک پیاده‌روی فضایی در اواخر سال جاری تعمیر کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فعلی سازمان سنجش گفت: رئیس جدید سازمان سنجش بعد از نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ معرفی می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است