استانی 21:07 - 02 مرداد 1393
مدیرکل ارشاد آذربایجان غربی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: فعالیت در عرصه راهیان نور کار جهادی است.

فعالیت در عرصه راهیان نور کار جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی عصر امروز در جلسه هماهنگی راهیان نور شمال غرب در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه نمایش رزمی بصیرتی امسال در آذربایجان غربی برگزار می‌شود پیشنهاد می‌شود بعد از ماه مبارک رمضان جلسه‌ای با بسیج هنرمندان و هنرمندان تئاتر و سینما آذربایجان غربی ترتیب یابد تا از نزدیک در جریان نحوه برگزاری نمایش قرار گیرند و در این راستا از دیدگاه تخصصی هنرمندان استفاده شود.

وی با بیان اینکه کار راهیان نور در آذربایجان غربی اخیرا آغاز شده، ادامه داد: باید در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم و احداث زائرسرا در آذربایجان غربی اقدامات مورد نظر انجام شود و زیرساخت‌ها در این راستا آماده شود تا به استاندارد لازم برسیم.

کریمی خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه معین یادمان مصدومان شیمیایی سردشت بوده و عملیات احداث آن توسط اداره راه و شهرسازی انجام می‌شود و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه یادمان مصدومان شیمیایی سردشت از پیشرفت فیزیکی 78 درصدی برخوردار است، افزود: 2 میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است و 850 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز بوده تا یادمان شهدای شیمیایی سردشت به بهره‌برداری برسد.

کریمی ادامه داد: بعد از اتمام یادمان کار در حوزه فرهنگی توسط اداره ارشاد آغاز خواهد شد و در این راستا باید نمایشگاه‌ها به صورت ادواری از کل کشور دائر شود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث بسته‌های فرهنگی باید دستگاه‌های مختلف با هم تبادل نظر داشته باشند و هدف از ارائه بسته‌های فرهنگی مشخص و کار کارشناسی روی موضوع انجام و وظایف هر یک دستگاه‌ها مشخص شود و بسته ای ارائه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: بسته‌های فرهنگی تهیه شده باید بار ارزشی و فرهنگی خود را داشته باشد و تمامی ظرفیت‌ها را در برگیرد.


4318503
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است