اقتصادی 15:46 - 30 شهریور 1396
"بورس تهران شاهد روزهای متفاوت"،"سپرده‌گذاران تا ۳ میلیون "آرمان" تعیین تکلیف می‌شوند"،"بهبود شاخص‌های آماری بخش مسکن"،قاچاق مکمل‌های غذایی و ورزشی/ به تبلیغات ماهواره‌ای اعتماد نکنید"،از جمله مهمترین عناوین اخبار و گزارش‌های امروز اداره اقتصادی ایسنا است.

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز پنجشنبه

به گزارش ایسنا، برخی از مهمترین اخبار اقتصادی امروز - پنجشنبه - در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

سپرده‌گذاران تا ۳ میلیون "آرمان" تعیین تکلیف می‌شوند

بعد از واگذاری تعهدات موسسه غیرمجاز آرمان به موسسه ملل و طی شدن مراحل از پیش تعیین شده، فرآیند تعیین و تکلیف سپرده گذاران آن از ۱۲ مهرماه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بورس تهران شاهد روزهای متفاوت

بورس تهران در روزهای گذشته شاهد حجم سفارشات بیشتری نسبت به هفته‌های پیش بود این موضوع در کنار جو روانی در بازار، توانست سبب اقبال معامله گران تالار شیشه ای به داد و ستد بیشتر شود.

بهبود شاخص‌های آماری بخش مسکن

با وجودی که موجودی مسکن کشور حدود سه میلیون واحد از تعداد خانوارها بیشتر است، پدیده بدمسکنی طی ۱۰ سال اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است.

قاچاق مکمل‌های غذایی و ورزشی/ به تبلیغات ماهواره‌ای اعتماد نکنید

رییس اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های غذایی، رژیمی، ویتامینی و گیاهی ایران از در نظر گرفتن سقف واردات مکمل‌های غذایی به عنوان یکی از معضلات کار در این بخش یاد کرد و با اشاره به وارداتی که به صورت قاچاق انجام‌ می‌شود، گفت: بخشی از مکمل‌های ورزشی کماکان از مجاری غیر رسمی و قاچاق وارد می‌شوند.

گزینه وزارت نیرو هنوز نهایی نشده است

سرپرست وزارت نیرو گفت: در حال حاضر وزارت نیرو با سرپرست اداره می شود و در این شرایط نیز گزینه های متعددی برای این سازمان معرفی و مطرح می‌شود، اما تاکنون هیچ گزینه‌ای قطعی نشده است.

وام صنایع را زودتر بدهید/ بهسازی و نوسازی در اولویت

در جلسه‌ای با حضور مسئولان سه دستگاه درگیر با طرح رونق تولید بر ارائه‌ تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط جهت نوسازی خطوط تولید به منظور تحول در تکنولوژی تاکید شد.

مصرف سوخت خودروهای داخلی نصف می‌شود؟!

وزارت صنعت، معدن و تجارت خودروسازان را ملزم کرده مصرف سوخت خودروهای تولیدی خود را تا سال ۱۴۰۴ به تقریبا نصف مصرف سوخت فعلی این محصولات کاهش دهند.

از دوستی تاریخی تا بزرگ‌ترین دشمن معاصر

یک اقتصاددان با بررسی روابط تاریخی اقتصادی ایران و آمریکا می‌گوید آمریکایی‌ها در اتفاقاتی مانند کنفرانس تهران، کنفرانس ورسای و غیره با ایران رابطه دوستی داشتند ولی پس از جلب شدن توجه آنها به نفت ایران این دوستی به دشمنی گرایید.

ماموریت‌های روحانی به وزیر ارتباطات

ایجاد تحول در اشتغال‌زایی کسب‌وکارهای مبتنی بر ICT، توسعه دسترسی به فضای مجازی همراه با ایمن‌سازی، افزایش کیفیت خدمات شبکه‌ ملی اطلاعات و تقویت دولت الکترونیک، مهم‌ترین اولویت‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغی رئیس‌جمهور هستند و این وزارتخانه موظف شده ظرف دو ماه برنامه‌های اجرایی در راستای این اولویت‌ها را ارائه دهد.

انتهای پیام


9429142
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته کارشناسان، بنگاهداری بانک‌ها توان بخش واقعی اقتصاد را در بحث رشد تولید کوچک خواهد کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: با تصمیمات اتخاذ شده در ستاد اربعین، برای واردات ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتوبوس، مبلغ ۶۰۰ میلیون یورو در نظر گرفته شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تا امروز تعداد مجوز‌های تبدیل شده به شناسه یکتا از مرز ۴۲۷ هزار گذشت و استان لرستان و سازمان ملی استاندارد ایران در این زمینه صدرنشین هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه اکسپو گفت: برآورد ما افزایش دوبرابری میزان قرارداد‌های تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ نسبت به دوره‌ قبل است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان توسعه تجارت گفت: گوشت گرم از کنیا، آفریقای جنوبی و تانزانیا به ایران وارد می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح خودکفایی برنج گفت: با احتساب جمعیت کشور و اتباع و همچنین ذخایر استراتژیک، سالانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که با رفع موانع صادرکنندگان، صادرات زعفران تا پایان سال به ۴۰۰ تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر صدور مجوز‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی گفت: در ۵ سال گذشته ۴ هزار و ۸۰۰ درخواست مجوز شروع فعالیت دامداری و پرورش طیور داشته ایم که به دلیل نداشتن فاصله طولی و جرائم تایید نشده و امکان شروع برای فعالیت این بخش‌ها فراهم نشده است.  
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران»  مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان طرح جوانی جمعیت باید به این نکته توجه کنند که به هیچ عنوان امتیاز‌های  اراضی طرح جوانی جمعیت و یا نهضت ملی مسکن قابل خرید وفروش نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است