استانی 13:25 - 05 آبان 1400
مدیر کل پدافند استانداری همدان:
ایسنا/همدان مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری همدان گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان همدان تهیه و در سال جاری رونمایی شد که در این طرح جامع کلیه دارایی‌های حساس، حیاتی و قابل حفاظت استان احصاء و شناسایی و تمام تهدیدات آن برآورد و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

طرح جامع پدافند استان همدان تهیه شده‌است

حمید پورحسینی در گفت‌وگو  با ایسنا با اشاره به هفته پدافند غیر عامل از هشتم تا ۱۴ آبان ماه اظهار کرد: در پدافند غیر عامل مجموعه‌ای از اقدامات غیر مسلحانه در خصوص حفظ و حراست زیرساخت‌های حساس  و حیاتی کشور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پیش‌بینی‌هایی در حوزه درآمد و دارایی‌های حساس و حیاتی  استان همدان داریم که هر تهدید دشمن که در این حوزه‌ها باشد می‌توانیم با پیشگیری، خطرات آن را به حداقل برسانیم.

پورحسینی خاطرنشان کرد: در برنامه‌هایی که در بحث پدافند غیر عامل اتفاق می‌افتد برای خدمات رسانی مردم در حوزه‌هایی چون سوخت ،آب ،برق ،گاز ...در تمام حوزه‌ها اداره پدافند غیرعامل با توجه به استفاده از مشاوران ذی صلاح در حوزه پدافند طرح جامع استان را تهیه و در این طرح تمام سناریوهایی که در این حوزه ها وجود دارد پیش‌بینی کرده و برنامه‌هایی در برخورد و پیشگیری از خطرات جانبی در این حوزه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه زیرساخت‌های مهمی که در استان داریم همه این زیرساخت‌ها احصا و شناسایی و تمام تهدیدات دشمن در این رابطه برآورد و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و با گروه‌های متخصص و متعهد پدافند غیر عامل که در این حوزه ها هستند را استان داریم این گروه‌های متخصص هر زمان لازم ببینند برای مقابله با تهدیدات دشمن که در هر حوزه وارد شوند وارد عمل خواهند شد.

وی گفت: در بحث معضل روز گذشته پمپ بنزین‌های استان همدان در اولین فرصت مشکل مرتفع شد و سوخت رسانی معضل پیچیده ای برای استان نشد.



انتهای پیام


11290385
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است