استانی 09:13 - 09 خرداد 1395
رئیس اداره زائران غیر ایرانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، از حضور بیش از 12 هزار گردشگر و زائر غیر ایرانی در اردیبهشت در حرم کریمه اهل بیت(س) خبر داد.

حضور 12 هزار گردشگر خارجی در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، کمال ثریا اردکانی با اعلام این خبر گفت: از جمله اقدامات زائران غیر ایرانی، میزبانی از گردشگران است. تعداد آنها در اردیبهشت، 3721 نفر بوده است که در قالب 604 گروه در حرم بانوی کرامت حضور یافتند.

وی با اشاره به برگزاری 117 نشست برای گردشگران با حضور کاشناسان و زبان‌دانان این اداره گفت: بیشترین آمار گردشگران در اردیبهشت مربوط به آلمان با 755 نفر، فرانسه 693 نفر، هلند 652 نفر و ایتالیا 375 نفر بوده است.

رئیس اداره زائران غیر ایرانی آستان مقدس درباره زائران مراجعه کننده غیر ایرانی در اردیبهشت اظهار کرد: بخش زائران مسلمان غیرایرانی نیز در اردیبهشت پذیرای 8700 زائر از کشورهای عربی، آذری و اردوزبان بود که درقالب 120 کاروان به حرم شریف بانوی کرامت آمده بودند. برگزاری 95 تور حرم شناسی و 172 حلقه معرفت از جمله فعالیت‌های این بخش است.

وی، مجموع آمار گردشگران و زائران در اردیبهشت را 12421 نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد تنها مربوط به کسانی است که از خدمات اداره زائران غیر ایرانی بهره برده‌اند در حالی که افراد زیادی از زائران مسلمان به حرم می‌آیند و در حرم مطهر بانوی کرامت به زیارت می‌پردازند.

انتهای پیام


7933794
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است