استانی 13:45 - 21 آذر 1398
ایسنا/لرستان رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: مصمم و مصر هستیم انتخاباتی قانونمند، بی‌طرفانه، منصفانه بدون طرفداری از شخصی و قانون‌مند و در کمال امنیت در استان برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان:
ستادهای تبلیغاتی باید چارچوب قوانین را رعایت کنند

محمود ثمینی در جلسه  با اعضای هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات ازنا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهار کرد: پس از رحلت پیغمبر (ص) و در زمان امام علی (ع)، این امام همام پس از ۲۵ سال سکوت، مردم به سوی امام آمدند و برای حفظ اسلام و بر اساس اصرار مردم زمامداری امور را پذیرفتند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی پس از ۱۴۰۰ سال، نمادی از مردم‌سالاری دینی را به منصه ظهور گذاشت و پس از گذشت ۴۰ سال از این نظام، ارکان نظام به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه اذن ولایت‌فقیه بر همه ما واجب است، گفت: حاکمیت جمهوری اسلامی در دست مردم است.

ثمینی گفت: جمهوری اسلامی ایرانی دستاوردی بی‌نظیر در دنیاست و برای همین در ابتدای انقلاب دشمنان تلاش کردند به هر شکلی بساط این نظام و انقلاب را بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: با اراده مردم همت و هدایت امام و رهبری امروز محکم و سرافرازانه در مقابل استکبار ایستادگی کردیم و ایران یکی از کشورهای تعیین‌کننده منطقه است و این به پشتوانه مردمی بودن نظام است.

وی بیان کرد: انتظارات مردم از خادمین توجه به عدالت و اجرای قانون به‌طور مساوی است.

ثمینی مجلس شورای اسلامی را بالاترین رکن نظام برشمرد و تصریح کرد: در حاکمیت قانون به‌گونه‌ای عمل شود که مردم به پایبندی ما در اجرای آن ایمان و کسانی که هم ذینفع هستند به این مهم اذعان داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان اضافه کرد: برگزارکننده و نظارت‌کننده بر انتخابات خود مردم هستند.

وی عنوان کرد: هیأت نظارت به‌گونه‌ای عمل کنند که انتخابات سالم و بدون خدشه برگزار شود.

ثمینی اظهار کرد: در اجرای فرایند انتخابات دقت لازم را برای حضور حداکثری مردم داشته باشیم و از افراد تأثیرگذار هم بخواهیم برای حضور حداکثری فضا را به‌گونه‌ای ایجاد کنند که مردم علاقه و هیجان انقلابی خود را نشان دهند که در پای صندوق رأی بدون دغدغه حضور یابند.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد:  مصمم و مصر هستیم انتخاباتی قانونمند، بی‌طرفانه، منصفانه بدون طرفداری از شخصی و قانون‌مند و در کمال امنیت در استان برگزار کنیم.

ثمینی با تأکید بر اینکه بر همه فرض است که قوانین را رعایت کنند، افزود: افرادی که به صحنه رقابت آمدند و طرفدارانشان و ستادهای تبلیغاتی آنان باید چارچوب قوانین را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تأکید کرد: همه باید بر اساس قانون تمکین کنند و خروجی را بپذیرند.

ثمینی اظهار کرد: تلاشمان این است که انتخابات خوبی را رقم بزنیم و برگ زرینی را بر افتخارات استان اضافه کنیم.

انتهای پیام


10317432
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است