استانی 00:24 - 27 خرداد 1398

چارت اداری بخشداری‌های یزد تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین پاکدل امشب در نشست مشترک معاونان استاندار یزد، فرمانداران و بخشداران استان با استاندار اظهار داشت: مسئولیت‌ها و وظایفی که قانون بر عهده بخشداری‌ها گذاشته متناسب با چارت اداری آنها نیست.

وی افزود: چارت اداری بخشداری‌ها بسیار ضعیف است و با این شرایط نمی‌توانیم انتظاراتی که بخشداری‌ها وجود دارد را محقق کنیم.

بخشدار مرکزی یزد خواستار تقویت چارت اداری بخشداری‌ها شد و بیان کرد: حداقل یک معاون یا جانشین به بخشداری‌ها اضافه شود تا بتوانیم امور را به شکل بهتری به پیش ببریم.

پاکدل یادآور شد: اکنون در برخی مناطق یزد به دلیل کمبود زمین، تغییر کاربری‌ها در حال وقوع است و مردم از بخشداری انتظاراتی دارد که که توان تحقق آنها را نداریم.

وی افزود: متاسفانه شاهد تغییر کاربری اراضی کشاورزی هستیم و مردم نیز در این زمینه مراجعاتی به بخشداری دارند اما قادر نیستیم مسائل آنها را برطرف کنیم بنابراین خواستار نگاه ویژه از مدیریت ارشد استان هستیم.

به گزارش مهر، در این جلسه فرمانداران و بخشداران مناطق مختلف استان یزد به بیان مسائل و دیدگاه‌های خود در زمینه‌های مختلف از جمله سند آمایش، تنظیم بازار، طرح‌های عمرانی اولویت‌دار و … پرداختند.


10151510
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است