گوناگون 23:48 - 28 شهریور 1393
کارآگاهان پلیس تهران در تعقیب مردی هستند که دست به سرقت ۲۲۰ میلیون تومانی از حساب مشتری یکی از بانک‌ها زده و متواری شده است.

متهم که تنها سرنخ موجود از او، تصویری است که دوربین مداربسته بانک ضبط کرده است، از زمستان سال گذشته تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. در آن زمان مالباخته وقتی برای برداشت پول از حسابش به بانک رفته بود، متوجه شد که تمامی 220میلیون تومانی که در حسابش بود برداشت شده است.

با شکایت او مشخص شد که فردی با در اختیار داشتن مدارک و مشخصات حساب مالباخته به بانک رفته و خودش را به جای او معرفی و اقدام به افتتاح حساب دیگری کرده است. پس از آن نیز با ارائه مدارک جعلی به کارکنان بانک، اقدام به انتقال 220میلیون تومان موجودی حساب مالباخته به حسابی کرده که به تازگی باز کرده و با این شگرد توانسته است تمامی این مبلغ را از حساب جدید برداشت کند.

اما نکته عجیب این بود که به گفته شاکی، هیچ‌یک از مدارک شناسایی و بانکی وی سرقت یا گم نشده است و معلوم نیست که سارق چگونه به مشخصات دقیق این مرد دسترسی پیدا کرده است. سرهنگ احسانی‌فر، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران می‌گوید: با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته بانک، تصویر متهم تحت تعقیب پرونده به‌دست آمده و کسانی که از مخفیگاه او خبر دارند می‌توانند اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن‌های 63957761 و 639577760 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار دهند.


4751767
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است