ورزشی 17:24 - 02 شهریور 1398
توماس توخل در نشست خبری پیش از بازی پاری سن ژرمن و تولوز اعلام کرد مهاجم برزیلی می‌تواند به میدان برود اما حضورش به تصمیم باشگاه بستگی دارد.

نیمار شرایط بازی دارد اما ...

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، توماس توخل در نشست خبری پیش از بازی پاری سن ژرمن و تولوز فهرست بازیکنانی که نمی‌توانند تیم را همراهی کنند اعلام کرد. نیمار نامش در میان بازیکنانی قرار داشت که شرایط بازی دارند. سرمربی پاری سن ژرمن در این رابطه اظهار کرد: آندر اررا، کرر و دراکسلر نمی‌تواند فردا (یکشنبه) بازی کنند.

سرمربی آلمانی نام نیمار را در این فهرست قرار نداد اما بازیکنش آماده است تا نخستین بازی‌اش را در این فصل انجام دهد و با این حال نمی‌داند او را فرا بخواند یا نه. باشگاه اعلام کرده است تا مشخص نشدن شرایط مهاجم برزیلی، سرمربی نمی‌تواند این بازیکن را دعوت کند. توخل اما اظهار کرد: نیمار به خوبی تمرین کرده است. برای بهبود یافتن مشکلات جسمانی‌اش تمرین کرد و اکنون از لحاظ جسمانی شرایط بازی را دارد. با این حال باشگاه درباره او موضع آشکاری دارد. اگر شرایطش مشخص نشود بازی نخواهد کرد.

این وضعیت عجیبی است چون سرمربی نمی‌داند که می‌تواند از او بهره ببرد یا نه. پاری سن ژرمن نمی‌خواهد مهاجم برزیلی در ترکیب باشد و روبروی تماشاگران معترض قرار بگیرد. هواداران نسبت به رفتارهای نیمار خشمگین هستند.

هنوز چیزی در رابطه با آینده بازیکن شماره ۱۰ پاری سن ژرمن که تیم‌هایی همچون رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس خواهانش هستند، مشخص نیست. البته به نظر می‌رسد تنها تیمی که روی امضای قرارداد با این بازیکن پافشاری دارد بارساست. با این حال هنوز پیشنهادهایش مورد قبول باشگاه فرانسوی قرار نگرفته است. توخل اعلام کرد این ابهام درباره آینده نیمار به آماده سازی تیم برای بازی‌ها کمک نمی‌کند. سرمربی پاری سن ژرمن گفت: این وضعیت ناآرامی است چون کمکی نمی‌کند. همه می‌دانند بازیکنی مانند نیمار در مرکز توجه است و همه چنین شرایطی را دوست دارند. این برای بازیکنان بزرگ، معمول است.

توخل در پایان اظهار کرد: درباره حضور نیمار در بازی فردا باید از لئوناردو یا باشگاه بپرسید.

مهاجم برزیلی دیروز با دیگر هم‌تیمی‌هایش به صورت معمولی تمرین کرد. ابتدا با اغلب اعضا دست داد. او به تمرینات نرم خود ادامه داد و در این حین با کیلیان ام‌باپه شوخی کرد. سپس تمرینات سخت بدون توپ شروع شد که بازیکن برزیلی بدون مشکل آنها را انجام داد.

بازی فردا انجام می‌شود و با وجود این که نیمار صد درصد آماده نیست می‌تواند به عنوان بازیکن ذخیره چند دقیقه در میدان بازی کند. هنوز مشخص نیست که نیمار در کنار تیم باشد یا نه اما هواداران نقش مهمی در تاثیر نهایی باشگاه خواهند داشت.

انتهای پیام 


10217346
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست سه بر صفر میزبان خود موقتا صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی پیکان و هوادار در هفت بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است