ورزشی 09:01 - 05 اردیبهشت 1393
تهران - ایرنا - سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: برای تیم جوانان تا پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا سه اردوی تدارکاتی برون مرزی برگزار خواهیم کرد.

عبدالرسول دانشجو روز جمعه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت:تاکنون برگزاری اردوی تدارکاتی تیم جوانان ایران درکشورهای اوکراین و ازبکستان قطعی شده است و به دنبال حضور این تیم در کشور روسیه نیز هستیم.



وی با بیان این که تیم فوتبال جوانان ایران از 12 اردیبهشت ماه در جزیره کیش اردو می زند، افزود: این اردو تا 20 اردیبهشت ماه ادامه دارد و فوتبالیست های جوان ایران پس از آن تمرینات خود را از 24 تا 29 اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی برپا می کنند و سپس عازم تورنمنت چهارجانبه اوکراین خواهند شد.



وی اضافه کرد: تیم جوانان ایران همچنین از 24 تا 31 مرداد ماه در تورنمنت چهار جانبه ازبکستان شرکت می کند. این رقابت ها با حضور تیم های ایران، استرالیا، امارات و ازبکستان در شهر تاشکند برگزار خواهد شد.



سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: مسوولان جمهوری آذربایجان از تیم جوانان کشورمان برای انجام بازی تدارکاتی دعوت کرده اند اما با توجه به اینکه زمان مورد نظر آنان 10 روز پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در میانمار بود آن را مناسب ندیدیم و زمانی بین 15 تا 22 شهریور ماه را به آنها ارایه کردیم.



دانشجو افزود: قرعه کشی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا روز گذشته در میانمار برگزار شد و با مشخص شدن تیم های هم گروه ایران، اکنون بازی های تدارکاتی این تیم را با نظر کادر فنی اماده خواهیم کرد.



تیم ایران در این رقابت ها با تیم های میانمار، تایلند و یمن هم گروه شد.



سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور مهدی مهدوی کیا در تیم جوانان ایران به عنوان مدیر فنی گفت: با توجه به ارتباطات مهدوی کیا توقع داریم تیم جوانان کشورمان با تیم های مطرح اروپا از جمله آلمان، ایتالیا و اسپانیا دیدار تدارکاتی برگزار کند.



دانشجو افزود: البته این مهم باید زمانی صورت گیرد که تیم جوانان به آمادگی مطلوبی رسیده باشد، چرا که این تیم در تورنمنت چهارجانبه اخیر در مازندران نشان داد که هنوز به مرز آمادگی نرسیده است.



وی با گلایه از همکاری نکردن برخی باشگاه ها با کادر فنی تیم جوانان بابت در اختیارگذاشتن بازیکنان، اظهار امیدواری کرد با پایان مسابقات باشگاهی تمامی بازیکنان مورد نظر دوستی مهر سرمربی تیم فوتبال جوانان، در اختیار قرار گیرند.



سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره حضور بازیکنان ایرانی مقیم در کشورهای دیگر در این تیم گفت: قرار بود با هماهنگی مهدوی کیا بازیکنانی که درخواست و سابقه فعالیت خود را برای فدراسیون فوتبال ارسال کرده اند در کمپی یک یا دو روزه در کشور آلمان توسط کادر فنی تیم جوانان آزمایش شوند، چرا که ما نمی توانستیم در این خصوص هزینه کنیم و وظیفه مان تامین هزینه های اردو پس از دعوت بازیکنان است.



وی افزود: البته یکی دو بازیکن در اردوی تیم فوتبال جوانان در کشور روسیه حضور یافتند که مورد تایید کادر فنی این تیم قرار نگرفتند.



سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی که پس از کناره گیری سرپرست تیم جوانان به وجود آمد، اظهار داشت: سرمربی تیم جوانان اعلام کرده است که به حضور سرپرست در اردوهای تیم جوانان نیازی ندارد و مهدوی کیا نیز تمامی امور تیم در اردوهای برون مرزی را انجام می دهد.



دانشجو افزود: با این وجود بهزاد آزاد کارمند کمیته جوانان فدراسیون فوتبال تمامی امور اردویی تیم جوانان را پیگیری می کند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.



عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: دوستی مهر از جمله مربیان موفق در رده های سنی پایه است و امیدواریم تیم جوانان کشورمان با هدایت وی به مسابقه های جهانی صعود کند.



دانشجو با بیان اینکه فدراسیون فوتبال درتامین هزینه های قرارداد نلو وینگادا مشکلی ندارد، افزود: چندی پیش برخی رسانه ها با برقراری تماس با وینگادا اظهاراتی به نقل از وی در خصوص تعیین دستیارانش منتشر کردند.



وی افزود: سیاست فدراسیون فوتبال این است که تمامی مصاحبه های مربیان تیم های ملی با هماهنگی فدراسیون صورت گیرد و تذکرات لازم در این خصوص را نیز به وینگادا دادیم.



وی درباره مشکلات به وجود آمده بین وینگادا و باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت مالیات وی گفت: مستندات باشگاه پرسپولیس در این خصوص را دریافت کرده و با گفت و گوهایی که داشتیم این مشکل رفع و وینگادا هفته آینده به ایران باز می گردد.



سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال بااشاره به فعالیت این کمیته درتمامی رده های سنی پایه طبق برنامه ای مدون گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 14سال به میزبانی ایران در همدان برگزار می شود و اردوی آماده سازی تیم کشورمان که در یزد آغاز شده تا هفتم اردیبهشت ماه ادامه دارد.



دانشجو افزود: تیم فوتبال زیر 15 سال ایران که با کسب مقام نایب قهرمانی آسیا به مسابقه های جهانی صعود کرده است به زودی در مشهد اردو می زند. این رقابت ها احتمالا در چین برگزار می شود.



وی همچنین با بیان اینکه تیم نوجوانان ایران 7 خرداد ماه عازم تورنمنت جمهوری آذربایجان می شود، اضافه کرد: نوجوانان فوتبالیست کشورمان در این تورنمنت مقابل تیم های قدرتمندی ازجمله ژاپن، ترکیه وقراقستان قرار می گیرند و محک خوبی برای آنان است.



وی اضافه کرد: تیم نوجوانان ایران از سوم تا دهم تیر ماه نیز در مسابقه های جام ریاست جمهوری قزاقستان شرکت خواهد کرد.



ورزشی(4)**7537**1590

انتهای پیام /*




3569945
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است