استانی 20:14 - 26 تیر 1396
رئیس بیمارستان رضوی خبر داد:
مشهد- رئیس بیمارستان رضوی گفت: تلاش می کنیم بیمارستان رضوی را از یک مرکز درمانی به مرکز آموزشی و پژوهشی تبدیل کنیم.

تبدیل بیمارستان رضوی به مرکز آموزشی و پژوهشی

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلطانی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اینترونشنال کاردیولوژی از جمله رشته های پویا در علوم پزشکی است که امروز شاهد پیشرفت روز افزون آن هستیم.

وی افزود: طی سالیان اخیر، گسترش تکنیک های نوین و ابداع محصولات و ابزارهای جدید و نیز افزایش تجربیات و دانش اینترونشنیستها منجر به پیشرفت های قابل ملاحظه ای در زمینه آنژیوپلاستی انسداد مزمن عروق کرونری شده است.

رئیس بیمارستان رضوی با اشاره به برگزار نخستین کنگره بین‌المللی CTO ادامه داد: این همایش دو روزه فرصتی را فراهم می کند تا با بهره گیری از نظریات و ایده های اساتید داخلی و نیز انجمن CTO اروپا، تحولات چشمگیری را در خصوص روش های درمانی برای افراد مبتلا به انسداد مزمن عروق کرونری پدید آوریم.

وی با بیان اینکه امیدواریم نتیجه این تبادل اطلاعات، موفقیت های چشمگیری در آینده پزشکی کشور داشته باشد، گفت: بیمارستان رضوی به دنبال این است که از یک مرکز درمانی و تک کاربردی به یک مرکز آموزشی و پژوهشی نیز تبدیل شود که در این خصوص اقدام به برگزاری کنفرانس های متعدد می کند.


9269184
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است