اقتصادی 15:15 - 25 مهر 1396
وزیر کره ای مطرح کرد؛
وزیر زمین و امور زیربنایی و حمل و نقل کره جنوبی گفت: دولت این کشور از شرکت‌های کره جنوبی برای سرمایه گذاری در ایران حمایت می‌کند.

حمایت دولت کره از سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، کیون هیون می، وزیر زمین و امور زیربنایی و حمل و نقل کره جنوبی امروز (سه شنبه، ۲۵ مهرماه) پس از دیدار با بیژن زنگنه، وزیر نفت اظهار کرد: حضور شرکت‌های کره‌جنوبی در پروژه‌های صنعت نفت ایران در این دیدار بررسی شد.

وی با بیان این که شرکت‌های کره جنوبی علاقه‌مند به حضور در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران هستند درباره حضور شرکت گاز کره جنوبی (کوگس) در ایران هم اظهار کرد: مذاکره مدیران این شرکت با شرکت‌های ایرانی در حال انجام است و مدیرعامل این شرکت در ماه مه دیداری با معاون وزیر نفت ایران داشته است.

شرکت کوگس یکی از شرکت‌های بزرگ گازی کره جنوبی است که در سال ۱۹۸۳ از سوی دولت این کشور تاسیس شده است و یکی از شرکت‌های اصلی وارد کننده ال ان جی در جهان به شمار می‌رود.

شرکت ملی نفت ایران و کوگس اردیبهشت ماه ۹۵، یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

کره جنوبی بزرگترین واردکننده میعانات گازی ایران است و ۵۰ درصد میعانات گازی ایران به کره جنوبی می رود، این کشور در ۹ ماه نخست امسال به طور میانگین ٤٣٠ هزار بشکه در روز از ایران واردات داشته است که بیش از ٣٣٠ هزار بشکه از آن میعانات گازی بوده است.  



 



 


9483469
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» طبق ابلاغیه سازمان توسعه تجارت ایران، ارز نیمایی از چند ردیف تعرفه پارچه‌های رومبلی، رویه و پرده‌ای وارداتی حذف شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: صنعت تایر در سال جاری ۳۰۰ میلیون یورو ارز برای تولید نیاز دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رضایی گفت: تمامی واحد‌های مسکن مهر با دستور وزیر راه وشهرسازی با امکانات کامل تحویل داده می‌شود و هیچ واحدی بدون تجهیزات به بهره‌برداری نمی‌رسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: فردا ۲ اردیبهشت نوزدهمین جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مطابق روال همیشه برگزار می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۲۹ فروردین به ۲۳.۵۲ درصد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز اول اردیبهشت، شاخص کل بورس ۳۴ هزار و ۱۸ واحد افزایش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاست گذاری مسکن گفت: با راه‌اندازی سامانه خودنویس شاهد کاهش حق الزحمه های نجومی از سوی مشاوران املاک کشور بودیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر بورس‌ها از بازگشت دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی خود خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس هم اکنون به محدوده ۲.۱۷۰.۰۰۰ رسیده و انتظار داریم از همین محدوده حمایت شده و روند صعودی جدیدی را آغاز کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است