استانی 05:15 - 01 مرداد 1393
عضو شورای شهر یزد:
عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به برخی بی‌تدبیری‌ها و مقطعی‌نگری‌ها در امور شهر یزد گفت: این اقدامات از اختلاس 3 هزار میلیاردی هم برای شهر بدتر است.

برخی بی‌تدبیری‌ها در یزد از اختلاس 3 هزار میلیاردی هم بدتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، وحیدرضا خباززاده‌یزدی، شامگاه سه‌شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر یزد با بازرس کل استان یزد اظهار داشت: کوتاهی انجام گرفته توسط برخی ارگان‌ها که با بی‌تدبیری و مقطعی‌نگری انجام شده، آثار زیادی بر شهر یزد داشته که زیان‌های آن از اختلاس 3 هزار میلیاردی هم بدتر است.

وی خاطرنشان کرد: عدم تصمیم گیری در زمان مناسب در زمینه انتقال آب که حداقل هشت سال دیرتر انجام می‌شود، باعث شده اکنون مردم با مضیقه و قطعی آب مواجه باشند.

وی ادامه داد: در زمینه بزرگراه نیز مدت‌هاست راه یزد بلاتکلیف است و باید پیگیری شود چرا می‌خواستند راه دیگری را برای یزد ایجاد کنند.

این عضو شورای شهر یزد اظهار داشت: در زمینه میدان تره‌بار شاهدیه نیز مردم زحمتکش این منطقه میدانی ساخته‌اند و هزینه کرده‌اند و کسانی که مجوز دادند و کلنگ زدند، پاسخگو نیستند و اکنون نباید حق مردم شاهدیه از بین برود.

وی در مورد ساخت کشتارگاه نیز عنوان کرد: برخی از افراد اعمال نفوذ کرده و گوشت یزد را از جای دیگر می‌آورند که این اقدام باعث بلااستفاده بودن کشتارگاه با بیش از 10 میلیارد تومان هزینه از پول مردم شده است.

خباززاده‌یزدی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: کسانی که میلیاردها تومان پول مردم یزد را از بین بردند و هنوز هم هستند، چرا هیچ کجا پاسخگو نیستند و متاسفانه بعدها هم پس از مسئولیت، هیچ برخوردی با آنها نمی‌شود.

حجت‌الاسلام عباس زارع، سخنگوی شورای شهر یزد نیز در این نشست بیان کرد: برخی از مدیران کارهایی را باید انجام می‌دادند که ندادند و به هیچ کجا هم پاسخگو نیستند و اگر کوتاهی برخی مدیران و ارگان‌ها در انجام فعالت‌های قانونی مورد بازخواست قرار گیرد، شاهد رشد و شکوفایی بیشتری خواهیم بود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست بیان کرد: مسئله آب بسیار برای استان یزد مهم است و هیچ گونه کمکی از طرف دولت در این زمینه نشده است.

محمد فقیه‌خراسانی افزود: چرا باید مشکل مردم بافق به سایر نقاط استان هم تسری یابد و چرا باید آب یزد توسط معدن چادرملو اجرا شود و بازهم دست ما پیش بخش خصوصی گیر باشد. در مورد تصویب اعتبارات نیز عدالت رعایت نمی‌شود.

وی گفت: در مور آزادراه که توسط استان‌های همجوار در حال اجراست، اگر اقدام نشود، مسیرهای یزد از خط خارج خواهد شد و در مورد ادغام حمیدیا به یزد نیز با وجود مصوبه‌ای که ابلاغ هم شده، استاندار می‌گوید باید اقداماتی برای تحقق این امر انجام شود و تاکنون هیچ کاری انجام نشده است.

فقیه‌خراسانی اظهار داشت: بدهی ادارات دولتی که از استانداری تا نهادهای دیگر در لیست آن وجود دارد و حق و حقوق شهرداری را نمی‌دهند، از دیگر مطالبات ماست و اگر این پول‌ها پرداخت شود، کمک بسیار زیادی به شهرداری برای عمران و آبادانی یزد است.

امیرحسین رادمنش دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست خطاب به بازرس کل استان یزد گفت: بنا به گفته نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی در صحن شورای شهر، شرکت‌ها و معادن یزد در نحوه واگذاری‌ها به یغما رفته است و از شما در خواست داریم پیگیری کنید تا حداقل از طریق ما به اطلاع مردم رسانده شود.

نیکنام و کاشفی از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست مواردی از جمله بحث نظارت در شورای شهر و نحوه تعامل شورای شهر و بازرسی را مطرح کردند.


4302753
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است