سیاسی 13:31 - 01 بهمن 1399
با پیام صالحی
جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای کشور با موضوع «انرژی هسته‌ای؛ چشم‌انداز فردا» با پیام دکتر علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آغاز شد.

جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای کشور آغاز شد

به گزارش ایسنا، در بخشی از پیام معاون رئیس‌جمهور به مناسب شروع این جشنواره آمده است:

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 

برای اینجانب، مایه‌ی بسی خرسندی است که همزمان با برگزاری جشن‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه ورود پیروزمندانه ملت سرافراز ایران به سده جدید خورشیدی، جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای کشور به همت اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی و با همکاری همدلانه سایر معاونت‌ها و واحدهای زیرمجموعه این صنعت ملی برگزار می‌شود. برای همه دست‌اندرکاران این اقدام مبارک، آرزوی توفیق روزافزون دارم.

گمان مبر که به پایان رسید کار مغان        هزار باده‌ی ناخورده در رگ تاک است

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، رسانه‌ای صنعت هسته‌ای با محوریت دیپلماسی عمومی و با شعار «انرژی هسته‌ای؛ چشم‌انداز فردا» توسط اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، باهدف ایجاد و توسعه شبکه نخبگان، شناسایی ظرفیت‌ها و تعامل با مخاطبین، در محورهای «تولیدات رسانه‌ای، بسته خبری، تولیدات فرهنگی و هنری و بخش ویژه علمی» اجرا خواهد شد. 

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۱ بهمن لغایت ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ به آدرس پست الکترونیک aeoi.festival@aeoi.org.ir و یا نشانی: تهران- انتهای کارگر شمالی- سازمان انرژی اتمی ایران- دبیرخانه جشنواره (اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی) ارسال نمایند. نتایج نهایی ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ هم‌زمان با سالروز ملی فناوری هسته‌ای اعلام و آثار منتخب در هر محور منتشر و از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام


10912753
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مهمانپرست گفت: جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ترابی گفت: فشار روانی به صهیونیست‌ها در زمان پاسخ ما بسیار سنگین و سخت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است