سیاسی 10:31 - 22 مرداد 1396
وزیر پیشنهادی دفاع:
امیر حاتمی گفت: نیروهای مسلح برای گرفتن انتقام خون شهید حججی و همه شهیدان ترور هم قسم شده و انتقام سختی از تروریست های داعش این مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

نیروهای مسلح برای انتقام خون شهید حججی هم قسم شده اند و انتقام سختی از داعش خواهند گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی که از سوی رئیس جمهور به عنوان گزینه وزیر دفاع در دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است طی سخنانی در جمع معاونین و مدیران ارشد این وزارتخانه با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه وزارت دفاع در تقویت اقتدار و امنیت ملی، ایجاد بازدارندگی و پشتیبانی موثر از نیروهای مسلح برای دفاع از ملت وحریم دین و میهن تصریح کرد: وزارت دفاع در چهارسال گذشته با مدیریت جهادی و عالمانه برادر عزیز سردار دکتر حسین دهقان و همکاری ، همدلی ، مشارکت فعال و تلاش جهادی همه همکاران با وجود مشکلات و موانع ، شاهد پیشرفت های افتخار آمیزی در همه حوزه ها بوده است.

حاتمی تلاش همه جانبه برای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا ، راهبردهای دولت دوازدهم و اهداف سند چشم انداز توسعه با اجرای دقیق برنامه 5 ساله ششم را از اهم برنامه های خود ذکر کرد و افزود: تقویت روز افزون توان موشکی ، هوایی ، دریایی و رزم زمینی و روز آمدسازی تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح متناسب با شرایط تهدید از الویت های راهبردی وزارت دفاع در دوره جدید است.

وی خاطر نشان ساخت: همانگونه که در دولت یازدهم رشد کیفی و کمی در زمینه های مختلف به خوبی مشهود و ملموس بوده به فضل الهی این روند در دوره آینده نیز با قدرت ، صلابت و شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت.

حاتمی همچنین با اشاره به جنایت اخیر داعش در به شهادت رساندن شهید محسن حججی با عرض تبریک و تسلیت به خانواده مکرم و داغدار این شهید والامقام تأکید کرد: نیروهای مسلح برای گرفتن انتقام خون این شهید بزرگوار و همه شهیدان ترور هم قسم شده و انتقام سختی از تروریست های داعش این مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.


9352888
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امورخارجه کشورمان با قربانعلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان محیط زیست گفت: از مهمترین برنامه‌هایمان قانون هوای پاک است که امسال آن را عملیاتی خواهیم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده منتخب تهران در مجلس دوازدهم گفت: باید یک آشتی بین دولت و حکمرانی با ظرفیت‌های اقتصادی به وجود بیاید و این دقیقا همان شایسته سالاری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اولویت های امسال وزارتخانه متبوع خود توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح مجلس در خصوص اتباع خارجی بخش‌های مختلفی دارد که باید تصویب شود، چون در این زمینه خلاء قانونی داریم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس غرب آسیا گفت: وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد و از کشورهای فعال در این زمینه دعوت کند تا اقدامی صورت گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه بسیار غم‌انگیز و دردناک عنوان کرد و در پیامی از آن به شدت انتقاد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران از تماس تلفنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است