استانی 07:39 - 09 بهمن 1393
مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان از بهره‌مندی 17 هزار نفر از مردم این استان از نعمت گاز در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: 74 پروژه گازرسانی در این استان در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 74 پروژه گازرسانی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صفرعلی جمال‌لیوانی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت توانست در سال جاری با گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف استان، نعمت الهی گاز را در اختیار مردم این نقاط قرار دهد.

بخش خانگی، پرمصرف‌ترین مشترک گاز استان

وی در خصوص میزان مصرف گاز در استان گفت: در دی ماه سال‌جاری، بخش خانگی در استان گلستان بیشترین مصرف گاز را به خود اختصاص داده است اما به طور کل، نیروگاه برق، جایگاه‌های سی‌ان‌جی و پس از آن کارخانه سیمان بیشترین مصرف گاز را به خود اختصاص داده‌اند.



عملیات گازرسانی به 20 روستای استان در حال انجام است

جمال‌لیوانی در خصوص مصوبات هیئت دولت در بحث گازرسانی به روستاهای استان اشاره‌ای کرد و گفت: در سفر کاروان تدبیر و امید تصمیم گرفته شد که 66 روستای استان از نعمت گاز برخوردار شوند که در حال حاضر 20 روستا در حال عملیات گازرسانی به سر می‌برد و می‌توان گفت که عملیات گازرسانی به روستاهای استان در حال پیگیری است.

بهره‌برداری از 74 پروژه گازرسانی در دهه مبارک فجر

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در پاسخ به این سوال که مهمترین پروژه‌های این شرکت که در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهند رسید چیست، گفت: در ایام پرخیر و برکت دهه مبارک فجر، 74 پروژه گازرسانی را با هزینه‌ای بالغ بر 163 میلیارد ریال اعتبار در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها، بالغ بر 17 هزار نفر از مردم استان گلستان از نعمت الهی گاز برخوردار خواهند شد.

جمال‌لیوانی افزود: در حال حاضر نیز 100 درصد خانوارهای شهری استان از نعمت گاز برخوردار هستند که بر اساس سرشماری سال 1390، 84 درصد خانوار‌های روستایی استان گلستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و تعداد 993 روستا، استان گلستان از این نعمت الهی برخوردار هستند.

انتهای پیام/2307/


5726716
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است