استانی 21:31 - 30 اسفند 1395
فرماندار اسکو به مهر خبر داد:
اسکو- فرماندار اسکو از ثبت‌نام ۲۹ داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان اسکو تا پایان وقت اداری امروز دوشنبه خبر داد.

ثبت نام ۲۹ داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در اسکو

مرتضی محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: ثبت‌نام از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اسکو همزمان با سراسر کشور از صبح امروز در فرمانداری اسکو و بخشداریهای تابعه آغاز شده است.

وی افزود: ثبت‌نام از کاندیداهای شهرها در فرمانداری انجام می‌شود و کاندیداهای شوراهای روستاها باید به بخشداری‌ها در هر بخش مراجعه کنند.

فرماندار اسکو تصریح کرد: ثبت‌نام از کاندیداهای شوراهای شهرهای اسکو، ایلخچی و سهند در فرمانداری  اسکو انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دراولین روز و تا پایان وقت اداری ثبت‌نام انجام شد گفت: ۲۹ داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان اسکو ثبت‌نام کردند.

محمد زاده با بیان اینکه از ۲۹ نفر  ذکرشده ۲۰ نفر از شهر جدید سهند، ۱نفر از اسکو، ۶ نفر از روستاهای بخش ایلخچی و ۲ نفر از روستاهای بخش مرکزی اسکو تا پایان وقت اداری امروز ثبت نام کردند یادآور شد: ۵ نفر از داوطلبان نام نویسی شده زن و بقیه مرد هستند.

فرماندار اسکو در ادامه از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست برای نام نویسی مدارک کامل و مورد نیاز را به همراه داشته باشند تا وقفه ای در جریان نام نویسی آنها ایجاد نشود.

وی  درپایان گفت: مطابق قانون، آخرین مهلت ثبت نام ششم فروردین ۹۶ است.


8942056
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است