استانی 01:04 - 23 اسفند 1396
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک:
اندیمشک - رئیس شبکه بهداشت اندیمشک با اشاره به مصدومیت هشت نفر در چهارشنبه آخر سال گفت: بر اثر مصدومیت ناشی از انفجار مواد محترقه یک نوجوان ۱۴ ساله از ناحیه دست قطع عضو شد.

۸ نفر در حوادث چهارشنبه سوری اندیمشک مصدوم شدند

عبدالرضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: اورژانس بیمارستان امام علی (ع) و نیروهای امداد فوریت‌های پزشکی و کلیه پرسنل درمانی در شهرستان اندیمشک با آمادگی کامل در خدمت شهروندان اندیمشک هستند.



وی افزود: متاسفانه در حادثه‌ای در کوی شهدا یک کودک پنج ساله دچار سوختگی شد و به دلیل حجم بالای صدمات به اهواز برای پیگیری درمان اعزام شد.



رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با اشاره به تخریب بخشی از ساختمان یک منزل مسکونی در کوی شهدا گفت: در این حادثه یک نوجوان ۱۴ ساله بر اثر جراحات ناشی از این حادثه از ناحیه دست دچار قطع عضو و کودک پنج ساله نیز دچار سوختگی حاد شد و برای یگیری درمان به اهواز اعزام شد.



وی گفت: ۶ مصدوم دیگر نیز در حوادثی ناشی از رفتارهای پر خطر دچار سوختگی سطحی از ناحیه پوست شده و در بیمارستان امام علی (ع) در حال درمان هستند.



نجفی با ابراز ناراحتی از حوادث پیش‌آمده در چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: امیدوار هستیم که خانواده‌ها با توجه به حوادث تلخ سال‌های اخیر مراقبت از جوانان و فرزندان خود را بیشتر کرده و دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.



وی در خاتمه تصریح کرد: متاسفانه هشت نفر مصدوم در حوادث چهارشنبه آخر سال در اندیمشک مصدوم و در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک برای پیگیری درمان از محل حوادث انتقال داده شدند.


9713677
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است