استانی 22:17 - 30 شهریور 1399
جانشین انتظامی خراسان رضوی:
ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ۹۵ درصد مواد مخدر کشف شده در کشور از سایر مرزها وارد شده و تنها پنج درصد آن از طریق مرز دوغارون تایباد می‌باشد که این مهم نشان دهنده امنیت بالا در این معبر زمینی است.

تنها ۵ درصد مواد مخدر کشف شده در کشور از مرز دوغارون تایباد وارد می‌شوند

سردار ابراهیم قربان‌زاده روز یکشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان مرزی تایباد اظهار کرد: این میزان مواد مخدر هم که از طریق مرز دوغارون وارد کشور می‌شود در جاسازهای بسیار ماهرانه مخفی شده و با هوشیاری و تجسس دقیق نیروهای انتظامی و مرزبانی کشف و ضبط می‌گردد.

وی با اشاره به کشف بیش از ۱۸ تن انواع مواد مخدر در خراسان رضوی افزود: از ابتدای امسال تا کنون انواع مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی، انتظامی و عملیات ایست و بازرسی در سطح استان کشف و ضبط شده که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

قربان‌زاده بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات پلیس ایجاد رضایت‌مندی در شهروندان است و این مهم جز با انجام وظیفه به موقع محقق نخواهد شد و ماموران پلیس این فرماندهی در سطح استان توانسته‌اند با افزایش ۶ درصدی رضایت شهروندان در کار خود موفق باشند.

وی مطرح کرد: پیشنهادات تقدیر از کارکنان ناجا در واقع همان قدرشناسی مردمی است که در برابر اقدامات موثر پلیس انجام می‌گیرد، سال گذشته میزان رضایت‌مندی از اقدامات پلیس ۸۲ درصد اعلام شده و امسال این رقم با افزایش ۶ درصدی در عملکرد نیروی انتظامی ثبت گردیده است.

جانشین انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: ایجاد احساس امنیت در بین مردم دغدغه اصلی پلیس است و در تمام ماموریت‌های محوله تلاش کرده تا پای جان برای ایجاد این حس وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

قربان‌زاده کرونا را عاملی برای کاهش تصادفات در خراسان رضوی اعلام کرد و گفت: این علت باعث شد امسال زنجیره مسافرت‌ها کمتر شود و همین امر سبب کاهش ۳۰ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادف در محورهای مواصلاتی استان شده است سال گذشته ۱۹۲ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

امروز در مراسم تکریم و معارفه طی حکمی "سرهنگ امیر امیراحمدی" به سمت فرمانده انتظامی شهرستان مرزی تایباد به مدت سه سال منصوب و از تلاش‌های سرهنگ علی‌اکبر قربانی قدردانی شد.

انتهای پیام


10725709
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است