استانی 19:20 - 25 آذر 1397

سالانه ۲۰۰ تن سبزیجات در هیرمند تولید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، حبیب رستمی اظهار داشت: با هدف افزایش درآمد بیشتر برای کشاورزان، بهره‌ گیری بیشتر از فضای گلخانه در برداشت محصول با کیفیت، افزایش عملکرد و تعداد دفعات برداشت و تداوم تولید در زمان‌های مختلف سطح زیرکشت سبزیجات در فضای گلخانه به یک هکتار افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به خشکسالی های پی در پی و کمبود آب ترویج کشت های فشرده در دستور کار جهاد کشاورزی قرار دارد به طوری که تاکنون ۳۱ واحد گلخانه در هیرمند ساخته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی هیرمند گفت: محصولات تولیدی گلخانه های این شهرستان به سایر شهرهای استان نیز ارسال می شود.

وی بیان کرد: تغییرات آب و هوایی در فصول مختلف و محدودیت گیاهان برای رشد در اثر این تغییرات شاید اصلی‌ترین دلیل برای فراهم کردن محیطی با کمترین ارتباط با محیط آزاد است تا بتوان از محدودیت‌ های اقلیمی و محیطی رها شده و در کل فصول به تولید محصولات کشاورزی دلخواه با افزایش حداقل ۱۰برابری نسبت به فضای باز پرداخت.


10001844
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است