ورزشی 04:00 - 31 فروردین 1393
خلعتبری:
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «امیدوارم از اردوی آفریقای جنوبی با دست پر بازگردیم.»

اگر بازیکنان بمانند پرسپولیس واقعی را نشان می‌دهیم
به گزارش افکارنیوز، محمدرضا خلعتبری در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: «باید نایب قهرمانی پرسپولیس را در لیگ برتر که یک شاهکار بود تبریک بگویم. به تیم فولاد خوزستان بابت قهرمانی تبریک می‌گویم اما این موفقیت ما دست کمی از قهرمانی نداشت.»



وی افزود: «همه فکر می‌کردند که ما با کسب یک مقام شرایطمان بهتر می‌شود اما متأسفانه حالا خوب است نایب قهرمان شدیم چون به نظرم دغدغه دایی برای فصل آینده خیلی بیشتر شده و اصلا معلوم نیست که باید جواب سلام ما را بدهد. من امیدوارم هر کسی دلش برای این پرسپولیس و ۳۰ میلیون هوادار می‌سوزد دست به کار شود و فکری به حال این تیم و کارهای عقب افتاده‌اش کند.»



خلعتبری در پاسخ به سؤالی در مورد نیمکت‌نشینی‌اش در پرسپولیس نیز گفت: «من به خاطر دایی به پرسپولیس آمدم و به نظر ایشان احترام می‌گذارم اما از صمیم قلب دوست داشتم که به یک مقام خوب دست پیدا کنیم که خدا را شکر اتفاق افتاد.»



خلعتبری در مورد ماندن یا رفتنش از پرسپولیس نیز گفت: «اجازه بدهید فعلا در خدمت تیم ملی هستم. باید یک سری شرایط را بسنجم و بعدا درباره این موضوع توضیح بدهم، عجله نکنیم بهتر است.»



وی درباره اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی نیز گفت: «امیدوارم که این اردو به تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام جهانی کمک کند. کار بسیار سختی را در پیش داریم و کمی از برنامه عقب هستیم. کی‌روش برای اولین بازی ما در جام جهانی برنامه‌های ویژه‌ای دارد و همه بچه‌ها می‌دانند که این بازی چقدر برای ما حساس است. امیدوارم که دست پر بتوانیم از این اردو بیرون بیاییم و با آمادگی کامل راهی جام جهانی شویم.»



خلعتبری درباره پیش‌بینی خود از جام جهانی نیز گفت: «بزرگترین رویداد جهان قابل پیش‌بینی نیست اما خدا را چه دیدید ما هدفمان صعود به مرحله دوم است و با تمام وجود به برزیل می‌رویم. ما باید این را بدانیم در فاصله حدود ۵۰ روز مانده به جام جهانی دیگر جای خطا و وقت تلف کردن نداریم و باید بیشتر برای حضور موفق در جام جهانی تلاش کنیم.»



وی در پایان در پاسخ به سؤالی که به نظر شما چند درصد از بازیکنان پرسپولیس در این تیم می‌مانند، گفت: «نمی‌دانم اما اگر این بازیکنان بمانند آن وقت پرسپولیس واقعی را در فصل آینده ببینید البته حضور در آسیا کار را خیلی سخت‌تر می‌کند ولی اگر این بچه‌ها آرامش داشته باشند چه کارهایی که انجام نمی‌دهند.»

3524118
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است