استانی 14:24 - 19 مرداد 1399
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی خواستارشد
ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت دو معدن طلا در شهرستان تکاب گفت: ۸۰ درصد حقوق دولتی معادن طلای شهرستان تکاب باید به منظور تامین زیرساخت های توسعه ای و رفع محرومیت در این شهرستان هزینه شود.

تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار ویژه برای توسعه تکاب

آیدین رحمانی روز یکشنبه ۱۹ مرداد در جلسه توسعه و رونق اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته که بصورت ویدئو کنفرانس با معاون امور عمرانی وزیر کشور برگزار شد ، با اشاره به عقب ماندگی های شهرستان تکاب در حوزه های مختلف گفت: با وجود فعالیت دو معدن بزرگ طلا در شهرستان تکاب متاسفانه حقوق قانونی و دولتی این معادن که باید در منطقه هزینه شود ، هزینه نمی شود و ما از وزارت کشور می خواهیم این مسئله را به جد پیگیری کرده تا این اعتبار برای توسعه تکاب تخصیص یابد.

وی همچنین مشکل راههای ارتباطی را از جمله مشکلات شهرستان تکاب عنوان کرد و گفت: با توجه ویژه به توسعه راههای ارتباطی شهرستان تکاب ضمن کمک به روند توسعه این شهرستان ، گردشگری این منطقه نیز رونق خواهد گرفت.

رحمانی همچنین خواستار تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار ویژه برای توسعه شهرستان تکاب شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان تکاب،  گفت: در راستای اجرای طرح توسعه و رونق اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته، شهرستان تکاب در حوزه گردشگری رتبه اولکشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام


10658847
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است