استانی 08:54 - 11 مرداد 1393
شهردار کلاچای خبر داد
شهردار کلاچای از پیشرفت 99 درصدی جایگاه سوخت سی‌ان‌جی این شهر خبر داد و گفت: امیدواریم این پروژه پس از سال‌ها توقف در شهریور امسال به بهره‌برداری برسد.

پیشرفت 99 درصدی جایگاه سوخت سی‌ان‌جی کلاچای

حسین بائوج‌لاهوتی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر درباره تحقق نیافتن وعده افتتاح جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در کلاچای اظهار کرد: این پروژه از حدود شش سال پیش به دلایل نامشخص متوقف شده بود.

وی افزود: بنده از ابتدای تصدی شهرداری کلاچای برای احیا و آغاز به‌کار عملیات اجرایی این پروژه اقدام کردم ضمن اینکه با همکاری شورای شهر و مسئولان شرکت نفت و گاز استان توانستیم عملیات اجرایی پروژه را آغاز کنیم.

شهردار کلاچای با بیان اینکه عملیات پروژه جایگاه سی‌ان‌جی در حال انجام است، تصریح کرد: با توجه به تمام مشکلات اقتصادی دولت، امروز 99 درصد از بنای این پروژه به پایان رسیده است.

وی درباره افتتاح نشدن این پروژه در سال جاری تصریح کرد: مشکلات اجرایی، عملیات گازرسانی و عدم تامین اعتبار موجب شده تا پروژه تاکنون به بهره‌برداری نرسد.

بائوج‌لاهوتی، با بیان اینکه حدود یک هفته پیش مجوز لوله‌گذاری گاز اخذ شده است، گفت: به‌زودی عملیات لوله‌گذاری جایگاه سی‌ان‌جی کلاچای انجام می‌شود.

وی مشکل فشار گاز جایگاه را فنی دانست و یادآور شد: امیدواریم تا شهریور ماه امسال شاهد فعالیت جایگاه سی‌ان‌جی پس از سال‌ها باشیم.در نشست‌های تخصصی با مدیر عامل شرکت گاز گیلان مشکلات جایگاه مذکور تا حدودی برطرف شده و با استفاده از کمپرسورهای یک‌هزار مشکلی وجود نخواهد داشت.

شهردار کلاچای با اشاره به وضعیت احداث تقاطع غیرهمسطح کلاچای خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی دولت، اجرای یک پروژه بزرگ ملی با اعتبار 120 میلیارد ریال در شهری مانند کلاچای افتخاری بزرگ است.

بائوج‌لاهوتی با قدردانی از نماینده مردم رودسر در مجلس برای پیگیری در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح متذکر شد: نقشه اجرایی این پروژه توسط شهرداری و شورای شهر کلاچای تهیه شده و برای تامین اعتبار آن تلاش‌های زیادی صورت گرفته بود.

وی تصریح کرد: این پروژه به جای احداث در مکان فعلی باید در سه راهی شیدا ساخته می‌شد اما در زمان آغاز به‌کار دوره شورای چهارم در عمل انجام شده یک پروژه ملی قرار گرفتیم و باید برای اتمام سریع آن و استفاده بهینه تلاش کنیم.


4368521
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است