استانی 15:53 - 06 خرداد 1399

بیش از ۱۳۰۰ فقره تسهیلات اشتغال روستایی در گیلان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، نادر شیرکوند ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت هزار و ۳۸۹ فقره تسهیلات اشتغال روستایی در استان گیلان، اظهار کرد: این تسهیلات از محل اعتبار مشارکت صندوق توسعه ملی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه از سال ۹۷ تا دو ماهه نخست امسال ۹۸۳ میلیارد ریال تسهیلات برای استان گیلان مصوب شده است، افزود: از این میزان ۷۵۴ میلیارد ریال برای هزار و ۳۷۳ فقره تسهیلات پرداخت شده است.

شیرکوند ادامه داد: طرح تولید نان برنجی در روستای دیوشل شهرستان لنگرود که در قالب طرح هر روستا یک محصول، حمایت مالی از طرح حصیر بافی در روستای فشتکه شهرستان رشت که به عنوان روستای ملی حصیر بافی کشور شناخته شد و شناسایی ۷۹ صندوق خرد محلی با همکاری جهاد کشاورزی استان با اولویت زنان سرپرست خانوار از حمله طرح‌های پرداختی صندوق در تسهیلات روستایی است.

وی همچنین به تسهیلات پرداختی در زمینه گردشگری اشاره و با بیان اینکه در سال گذشته ۵۷ فقره تسهیلات به طرح‌های بوم گردی پرداخت شد، افزود: ۱۶ فقره به اشتغال‌های جاری به متقاضیان تسهیلات پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان همچنین پرداخت تسهیلات با انعقاد تفاهم نامه با ادارات و سازمان‌ها را از دیگر اقدامات صندوق کارآفرینی امید گیلان عنوان و تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید گیلان با سازمان‌های مانند، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، فرودگاه، زندان‌ها، ورزش و جوانان، بنیاد شهید و ایثارگران و میراث فرهنگی و گردشگری پرداخت تسهیلات در قالب تفاهم به متقاضیان داشته است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: با توجه به نیاز استان گیلان به اقلام بهداشتی و پزشکی و در راستای حمایت از کارآفرینان در این حوزه حمایت مالی را در دستور کار خود قرار داده است.


10547472
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است