استانی 16:40 - 28 آبان 1397

اجرای ۲۵۰۰ برنامه در هفته بسیج در استان یزد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فتح ‌الله جمیری ظهر امروز در دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: نمونه‌ها و الگوهای بسیجی در کشور وجود دارند که انقلاب اسلامی را به پیش می‌برند و تفکر این افراد شایسته تقدیر است.

وی بیان کرد: بسیج در دنیا یک مجموعه شناخته شده است و روزی که این مجموعه بنا نهاده شد، شاید هیچکس فکر نمی‌کرد که بتواند به این میزان تاثیرگذاری داشته باشد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: تاثیرگذاری بسیج در زمینه‌های دفاعی و امنیتی سبب بروز اتفاقات خوشایندی شد و پس از آن نیز نقش‌های شکوهمندی را در سطح کشور و جهان ایفا کرد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و پس از آن کمک به دولت وقت برای سازندگی کشور، نقش بسیج به خوبی مشهود و بارز است و اثرگذاری آن به خوبی لمس می شود.

جمیری خاطرنشان کرد: امروه بسیج یک مجموعه کارآمد است که در مقابل تهدیدات امنیتی دشمن، در عرصه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و همه عرصه‌هایی که نیاز به حضور بسیج است، حضور فعال و گسترده دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیج در زمینه محرومیت‌زدایی، خدمت به مردم، مردم یاری و مردم‌داری خدمات گسترده‌ای را ارائه کرده و همچنان نیز در این مسیر قدم بر می دارد، خاطرنشان کرد: بسیج همچنین در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های چشمگیری دارد.

جمیری همچنین با اشاره به تشکیل گردان‌های امنیتی امام علی (ع) افزود: بسیج با تشکیل این گردان به یک مجموعه فعال در مباحث امنیتی نیز تبدیل خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه امروزه شاهد ساماندهی بسیج در همه عرصه‌ها هستیم اضافه کرد: بسیج امروزه با آموزش‌های مطلوب نسبت به گذشته اقدامات قابل توجهی را ارائه می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و یادآور شد: در هفته بسیج بیش از ۲ هزار ۵۰۰ برنامه در نواحی بسیج در سطح استان یزد برگزار می‌شود.


9977690
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است